14-01-2013, 22:44 PM
(14-01-2013, 15:48 PM)mossepower Kirjutas: Kõrgema oktaaniarvuga bensiinil on põlemise kiirus aeglasem, see aitabki detonatsiooni e. plahvatust ära hoida. Surveastet saab seega koos oktaaniarvuga vastavusele detonatsioonikindlalt tõsta. Kui õieti mäletan siis oktaaniarv näitas mitu % sarnaneb kütus isooktaanile (detonatsioonikindlaim vedel süsivesinik). 0 % vastas vist pentaanile.Nüüd on selge. Pliibensiini mootori klapid põlevad ära küll ja ilmselt selle pärast et valutuli veel silindris kui klapp juba avaneb. Seepärast ka see süüte keeramine et ennem jõuaks ära põleda kui klapp lahti läheb. Tänud selgituste eest.
Ise ei ole veel näinud ega kuulnud, et kellegil oleks 95 tõttu klapipesad v. klapid ära põlenud. Kui endal peaks ära põlema siis otsiks sobivad 92+ bensiinile klapid ja pesad ning laseks need paigaldada. Peaks mure murtud olema.