13-01-2004, 19:29 PM
See veoauto on tõesti tollases ETKVL-i autobaasis tehtud. Nimelt kuulus autobaasi juurde metallitsehh, kus toodeti selle aja kohta mitmeidki huvitavaid tehnika saavutusi: autorollereid (selle pilt oli alles hiljuti kellelgi välja pandud), need olid sisetranspordis kauba vedamiseks, viimati nägin ühte sellist Balti jaamas rongidele sütt vedamas; tagaluuktõstukeid; kaubafurgoone; kunagi tehti vist ka paadimootoreid ja muidugi ka autosid, neid mis esimesel pildil.
Selle mark oli ET-600. Tehti veel vist kaks isendit bussivarianti ET-800, millest ühe ehitamisel sai ka osaletud.
Kogu selle asja hingeks oli Roman Bertelov, kes oli peakonstruktor.
Auto oli selle aja kohta huvitava konstruktsiooniga: ZAZ mootor ees istmete all, käigukast tagapool, mitte nii, nagu Zapakal, eespool. Auto oli esisillaveoga, kusjuures ka püsikiirusliigendid olid originaalsed.
Viimane ET-800 valmis vist kuskil 1985 või 86.
Kui keegi viitsiks üles otsida R. Bertelovi, siis usun, et temal võib olla veel huvitavat infot ja pilte.
Selle mark oli ET-600. Tehti veel vist kaks isendit bussivarianti ET-800, millest ühe ehitamisel sai ka osaletud.
Kogu selle asja hingeks oli Roman Bertelov, kes oli peakonstruktor.
Auto oli selle aja kohta huvitava konstruktsiooniga: ZAZ mootor ees istmete all, käigukast tagapool, mitte nii, nagu Zapakal, eespool. Auto oli esisillaveoga, kusjuures ka püsikiirusliigendid olid originaalsed.
Viimane ET-800 valmis vist kuskil 1985 või 86.
Kui keegi viitsiks üles otsida R. Bertelovi, siis usun, et temal võib olla veel huvitavat infot ja pilte.