16-01-2013, 19:03 PM
Kui nüüd täpne olla, siis CK-5 olid diagonaalrehvid, igavesed kõvad ja puised nagu tellised, mis kippusid juba kombaini enda all pauku tegema, eriti kui rõhk oli väiksem. Sellisel juhul muljus rehvi külja ära ja varsti õhukumm paistis.
T-150K rehvid olid aga radiaalrehvid. Need olid pehmed ja kannatasid igasugust pulli välja.
Ära tundis neid peale vaadates ühe eripära järgi. Kus mustri krihvid keskel kokku jooksid, oli CK-5 rehvidel kolmnurksed klotsid valatud, 150K rehv oli keskelt ilma kolmnurksete klotsideta.
Oli võimalik veel markeeringu järgi ka kindlaks teha, aga milleks, kui visuaalne eripära olemas.
T-150K rehvid olid aga radiaalrehvid. Need olid pehmed ja kannatasid igasugust pulli välja.
Ära tundis neid peale vaadates ühe eripära järgi. Kus mustri krihvid keskel kokku jooksid, oli CK-5 rehvidel kolmnurksed klotsid valatud, 150K rehv oli keskelt ilma kolmnurksete klotsideta.
Oli võimalik veel markeeringu järgi ka kindlaks teha, aga milleks, kui visuaalne eripära olemas.