Sattus ette üks teema, mis on huvitav nii vanasõidukite kui üldiste tarbimistõekspidamiste seisukohalt.
Nimelt kehtis Hiinas seni sõidukite vanusepiir, teatud vanuse saabumisel peab sõiduki lammutusse saatma (ca 8-13 aastat). Alates maist on piirang seotud läbisõiduga: erakasutuses autot on lubatud kasutada 60 000 km, pärast seda tuleb sõiduk uudise kohaselt müüa litsenseeritud lammutajale.
Suures pildis on see muidugi seotud ka majanduse ja sisetarbimise elavdamisega. Aga teisalt näitab see ka väga selgelt, mida turg tootjalt ootab. 60 000 km läbi sõitmiseks võibki veermik olla pehmest plekist ja millegi w123 laadse tootmine oleks majanduslikult puhas hullumeelsus.
Nimelt kehtis Hiinas seni sõidukite vanusepiir, teatud vanuse saabumisel peab sõiduki lammutusse saatma (ca 8-13 aastat). Alates maist on piirang seotud läbisõiduga: erakasutuses autot on lubatud kasutada 60 000 km, pärast seda tuleb sõiduk uudise kohaselt müüa litsenseeritud lammutajale.
Suures pildis on see muidugi seotud ka majanduse ja sisetarbimise elavdamisega. Aga teisalt näitab see ka väga selgelt, mida turg tootjalt ootab. 60 000 km läbi sõitmiseks võibki veermik olla pehmest plekist ja millegi w123 laadse tootmine oleks majanduslikult puhas hullumeelsus.
