17-01-2013, 17:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2013, 17:56 PM ja muutjaks oli Tift.)
(17-01-2013, 11:37 AM)meli666 Kirjutas:(17-01-2013, 10:28 AM)Tift Kirjutas: Tavaliselt kontrollitakse õlitaset-õli pole, siis ei liigu ka. Või rihm ei vea...
Kas muidu rattavõlli otsades on mingeid laagrisarnaseid asju ka olemas või pöörlevad puksi peal. Ja õli väljatulekut tõkestab tihend?
Iseenesest tundus kast täitsa lekkevaba olevat. Kuigi, oli nagu natuke uimase liikumisega. Kangi äkki põhja lükates peaks minema ikka suht "hüppega" minema?
EI "hüppa" ta eriti midagi, nõksutada muidugi saab.. Võlliotstes laagreid ei ole, tihendite koha pealt jään momendil vastuse võlgu, lihtsalt ei mäleta enam, mu meelest on nii, et kui kast lahti võtta, siis võlliotsad jäävad suletuks, need käivad eraldi lahti. Kui on Tecumsee sild, siis selle manuaalsel kastil küll ei olnud tihendeid, aga sel ei käi ka õli seal kastis, määre ainult. TuffTorque kastil on seal kindlasti tihend, teistmoodi on mõeldamatu .
Üldiselt liigub masin suht nobedalt, tippkiiruseks antakse ju 9 km/h, aga.. kui sul on originaalis väiksemad rattad, aga vahetad suuremate vastu.. osadel on väiksemad läbimõõdult, tagasilla ja raami vahel on siis klots, siis saad kiirust nats tõsta. Tegelikult on ka reguleeringut võimalik muuta, aga ma pole nii kaugele torkima läinud, rahuldab ka olemasolev minek .
Kui ta pärast liikumist seisma jäädes ehk kangi nullasendisse liigutades liikuma jääb, siis järelikult on midagi viltu, et klapp, ükskõik, kumb, ei sulgu täielikult. Seda peab siis vaatama reguleeringutest, vahest saab seda hooba nii sättida, et klapp ikka vabastub täielikult.