17-01-2013, 22:28 PM
(17-01-2013, 21:19 PM)valdy Kirjutas: Mootorit kokku pannes selgus et need klapid mis rohkem olid põlenud olid hoopis sisselaskeklapid. Kuidas seda seletada. Tulge appi tarkadeklubi.
1. Klapipesa tööpind liiga lai. (mis juhtub kui tahma jupp jääb kahe metall pinna vahele? Selle pärast peab tööpind olema kitsas.)
2. Klapid ei olnud "tihedad" - halvasti sooveldatud või töötunde oma jagu, et klapipesa ja klapp ära kulunud.
3. Tehase praak - klapipesa kehvasti paigaldatud või klapi juhtpuks viltu.
4. Klapp kõver - 0,1 mm on silmaga raske märgata.
5. Materjali viga
6. Seadistamise viga - nuka faas/ajastus vale.
Ideid/teooriaid võib mitmeid välja pakkuda, kuid mis täpselt juhtunud oli, on neti teel raske öelda.
Come to the dark side, we have cookies!