20-01-2013, 16:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2013, 16:05 PM ja muutjaks oli Moto555.)
Järeldus, kui käivitusmootor iga ilmaga paugu pill on hea küll.
Mugavus maksab?
Mugavus, hetkel võin näite tuua kus metsatraktor on metsas kahe akuga ja et seda käima saada nüüd siis käib generaatorite ja akulaadijate metsa vedamine suht üle paari päeva ja minu arust kulub väärtuslik aeg pigem selle traktori käima panemisele.
Kui ta sul on soojas ruumis siis starter , hea küll(metsatraktorile naljalt sooja ruumi ei leia ja kui see on siis on see küllaltki kulukas teda seal soojas hoida)
Samas on ju käivitusmootoril tõesti starter ja ka see kabiinist juhitav.
Turbo peale-saab panna aga siis pead arvestama surveastmega ja olema ka vastavad teadmised, kas käigukastid jne asjad vastu peavad?
Eelsüüteküünlad?Mõte hea ja tehtav ja on ka tehtud neid.
Lased pesad teha plokikaande
Plokisoojendi/õlisoojendi(kui soovid võid kõige prostama spiraali kui natuke nuppu on karteripõhja kinnitada ja tood juhtme sealt välja.
Eraldad õlist ja soojendad mingit muud vedelikku ja tagad selle, et see õlisse ei satu.
Keevitad paksust alumiiniumist anuma karteripõhja sisse ja teed nii, et küttekeha saad lahti võtta ja vahetada.
Kui ainult jahutusvedelikku soojendad siis pea seda meeles, et õli on suht külm all ikkagi ja lase tal rahulikult käia soojaks ja siis tuld.
Vetilaatori tiivik labad pane kergemad ja el.siduriga, nupust lülitatav või anduriga termostaadikojast.
Miks külma ilmaga üldse vaja käivitada?Müts maha meeste ees kes tehnika korras hoiavad ja iga ilmaga masinaga liigvad kui see olemas on ja sellega teha ka saab midagi ja punktist A punkti B jõutakse!
Kapott, keevitad hinged kabiini poole ja teed kapotile kerge raamistiku sisse ja kasuta või kõige lihtsamaid sõiduauto luugi, kapote amorte, lukustid ette ja leevendid vahele.
Tulede juhtmed vea mööda kapote raamistikku ja kinnita.
Kui soovid too sumbutaja ka taha vaateväljast ära (kui selleks on vajadus)
Õhupuhasti asenda kaasegsema vastu ja karterituulutus too eraldi filtriga ringi tagasi.
Vana kabiini nurgas asetseva õhupuhasti asemele pane soojendusradikas koos korpusega ja too lae alt või põradalt ära.
Torud lühemad ja värsket õhku võta ikka väljast.
Kabiini hoia korras , õlist puhas ja akud välja, et aku aurud salongis ei oleks, kui soovid või akukasti ventileerida ka sooja õhuga a suuna välja atmosfäri.
Mootoriõli vahetamine parema õli vastu(mille hangumistemperatuur oleks meie oludes siis ka vastav)starteri meestele argument.
Lukud 50/52 omad
Seda tehakse kusjuures lääne saega ja kasutatakse paljudes kohtades sellist tehnikat(tsiklid jne mootorid, millel starterit ei ole ei tule ja käivitus vänt eemaldatud)
Soovid agregaadist pilti videot ka?
Jälle üks tehtav ja huvitav idee
Mugavus maksab?
Mugavus, hetkel võin näite tuua kus metsatraktor on metsas kahe akuga ja et seda käima saada nüüd siis käib generaatorite ja akulaadijate metsa vedamine suht üle paari päeva ja minu arust kulub väärtuslik aeg pigem selle traktori käima panemisele.
Kui ta sul on soojas ruumis siis starter , hea küll(metsatraktorile naljalt sooja ruumi ei leia ja kui see on siis on see küllaltki kulukas teda seal soojas hoida)
Samas on ju käivitusmootoril tõesti starter ja ka see kabiinist juhitav.
Turbo peale-saab panna aga siis pead arvestama surveastmega ja olema ka vastavad teadmised, kas käigukastid jne asjad vastu peavad?
Eelsüüteküünlad?Mõte hea ja tehtav ja on ka tehtud neid.
Lased pesad teha plokikaande
Plokisoojendi/õlisoojendi(kui soovid võid kõige prostama spiraali kui natuke nuppu on karteripõhja kinnitada ja tood juhtme sealt välja.
Eraldad õlist ja soojendad mingit muud vedelikku ja tagad selle, et see õlisse ei satu.
Keevitad paksust alumiiniumist anuma karteripõhja sisse ja teed nii, et küttekeha saad lahti võtta ja vahetada.
Kui ainult jahutusvedelikku soojendad siis pea seda meeles, et õli on suht külm all ikkagi ja lase tal rahulikult käia soojaks ja siis tuld.
Vetilaatori tiivik labad pane kergemad ja el.siduriga, nupust lülitatav või anduriga termostaadikojast.
Miks külma ilmaga üldse vaja käivitada?Müts maha meeste ees kes tehnika korras hoiavad ja iga ilmaga masinaga liigvad kui see olemas on ja sellega teha ka saab midagi ja punktist A punkti B jõutakse!
Kapott, keevitad hinged kabiini poole ja teed kapotile kerge raamistiku sisse ja kasuta või kõige lihtsamaid sõiduauto luugi, kapote amorte, lukustid ette ja leevendid vahele.
Tulede juhtmed vea mööda kapote raamistikku ja kinnita.
Kui soovid too sumbutaja ka taha vaateväljast ära (kui selleks on vajadus)
Õhupuhasti asenda kaasegsema vastu ja karterituulutus too eraldi filtriga ringi tagasi.
Vana kabiini nurgas asetseva õhupuhasti asemele pane soojendusradikas koos korpusega ja too lae alt või põradalt ära.
Torud lühemad ja värsket õhku võta ikka väljast.
Kabiini hoia korras , õlist puhas ja akud välja, et aku aurud salongis ei oleks, kui soovid või akukasti ventileerida ka sooja õhuga a suuna välja atmosfäri.
Mootoriõli vahetamine parema õli vastu(mille hangumistemperatuur oleks meie oludes siis ka vastav)starteri meestele argument.
Lukud 50/52 omad
(20-01-2013, 11:38 AM)MAZ Kirjutas: Kui käivitusmootor tuksis ja starteri jaoks raha pole, kõlbab ka mootorsaage Ural kasutada.
Seda tehakse kusjuures lääne saega ja kasutatakse paljudes kohtades sellist tehnikat(tsiklid jne mootorid, millel starterit ei ole ei tule ja käivitus vänt eemaldatud)
Soovid agregaadist pilti videot ka?
Jälle üks tehtav ja huvitav idee