20-01-2013, 22:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2013, 23:00 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(20-01-2013, 22:27 PM)Moto555 Kirjutas: Asi selles hammasvöös ongi.
Võtad käivitusmootori maha , lähed poodi hurraaa ja tuled tagasi ja ei sobigi rsk.
Hammasvööd on eraldi müüa ka 2 sorti olen näinud,millest siis erinevus neil?
Käivitusmootori teed korda tip top, selle vene küünla saadad minema sealt ja paned teise ültse, ja kui küte värske ja korras asi on paugupill.
Kui küte seisnud, lööb ka küünla täis= sikuta lolliks kui tahad.
Tegin käivitusmootori kap.remondi ja nii kui küte seisis hakkas jama pihta.Panin seda tähele.Kui värske panid oli minek.
Alt punnist sai koogel mogel välja lastud ja tühjaks tõmmatud.
Kui bensinikraan ei pea siis ka kehva.
Vigureid siin seal
Lääne küünlaga käis paremnii denso sai peale ja markeeringu leian ka ja kusjuures pika keermega ja seibid olid all ja käib siiamaale see sama üks küünal.
Nii lolli inimest pole kohanud kes "russile" õiget starterit ei suuda osta, valik pole ju teab mis suur...
Hammasvöö on kas suuremate hammastega käivitusmootorile-või väiksemate hammastega starteriga mootoritele, samas olemas ka starterid mis sobivad nö "suure" hambaga hammasvööle ehk siis käivitusmootori asemele.
Küünal kui kuluosa tahab ikka vahest vahetust saada, ei tasu loota et "vene" küünal lõpmatuseni kestab. Vahet pole mis küünla peale paned, peamine et uus ja korralik.
Üldse kirjutatakse nõrga D-ga...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB