21-01-2013, 23:18 PM
Turbo mõte sisepõlemisel on ikka mida rohkem õhku seda rohkem on võimalik
ka kütet paremini põletada ja jõud tuleb põlemisest
Eelkõneleja jagab natuke asja kirjapildist on näha.
Vaakumit ei tekitata vaid maakeeles mure selles , et kuumakoja turbiini ei lämbuks st heitgaasid ei segaks turbiini tööd ja sellepärast on ka väljalaske ehitus väga tähtis nagu ka kogu mootori "voolamine"
compoundi puhul on ka näha kuumakoja turbiinil lisalabad.
OT:
Soovitus.
Kui autol on katalüsaator, siis esimese asjana mida mootori juures pakutakse kui jõuetu siis ikka hõre, rõngad kinni jne.
Esimene asi on väljalase teha takistustest vabaks.
Antud compoundi taga oleva süsteemi ehitusse peab süvenema.
ka kütet paremini põletada ja jõud tuleb põlemisest
Eelkõneleja jagab natuke asja kirjapildist on näha.
Vaakumit ei tekitata vaid maakeeles mure selles , et kuumakoja turbiini ei lämbuks st heitgaasid ei segaks turbiini tööd ja sellepärast on ka väljalaske ehitus väga tähtis nagu ka kogu mootori "voolamine"
compoundi puhul on ka näha kuumakoja turbiinil lisalabad.
OT:
Soovitus.
Kui autol on katalüsaator, siis esimese asjana mida mootori juures pakutakse kui jõuetu siis ikka hõre, rõngad kinni jne.
Esimene asi on väljalase teha takistustest vabaks.
Antud compoundi taga oleva süsteemi ehitusse peab süvenema.