25-01-2013, 23:49 PM
(25-01-2013, 23:12 PM)rollfix Kirjutas: Lp. Talupoeg Taluja,Tulemus pole teada kindlalt. Kui ketast vahetada ainult,siis suurt midagi ei muutu,kuna ketas ise suhteliselt tasakaalus,muidugi võib olla ka erandeid....aga nii võiks olla. Kahtlustan,et kui väntvõll on koos hoorattaga juba ära tasakaalustatud,siis see on hulga parem variant,kui et vahetada hooratas teise mootori küljest. Sest too hooratas omakorda tasakaalustatud teise võlli ja korvi ja kettaga. Ja kindlasti puuritud niipalju auke,et jube. Kas veneajal hoorattaid ka eraldi tasakaalustati meil,ei tea väita.
aga mis siis teha, kui lähevad kunagi vahetuse käigus nii uus ketas kui korv?
Mis puudutab aga praeguseaegseid autode mootorite väntasid jne.siis võib vast neid juppe omavahel julgemalt lapata,sest täpsuselt peaks ka asjad paremad olema,kui näiteks kakskümmend korda tasakaalustatud 51 vända-siduri ja hoorattakomplekt. See on minu isiklik arvamus ega pruugi kokku minna selle inimese väitega,kes päevast-päeva selle tööga tegeleb......