27-01-2013, 14:32 PM
Toyota esindusega selline lugu, et kaardiuuendus on kliendi enda asi ja hoolduse käigus nad seda ei tee. Lubasid küll vastu tulla ja ära teha, aga peale 2 tunnist nikerdamist tõstsid käed üles. Ise olen üritanud ka umbes 5 korda my.toyota.com lehe kaudu, olen tõmmanud lugematu arvu puuduolevat tarkvara ja lõppkokkuvõttes tuleb ikkagi ekraanile kiri, et arvuti ei ühildu ja pöörduge webmasteri poole.
TomTom on põhimõtteliselt küll tasuta uuendustega, aga sain selle autoga Saksast kaasa. Dokumendid on olemas, aga vana omanik on teinud endale TomTom kodulehele konto ja sama ID numbriga teist kontot teha ei saa, vana konto parooli ei ole kusagilt võtta.
TomTom on põhimõtteliselt küll tasuta uuendustega, aga sain selle autoga Saksast kaasa. Dokumendid on olemas, aga vana omanik on teinud endale TomTom kodulehele konto ja sama ID numbriga teist kontot teha ei saa, vana konto parooli ei ole kusagilt võtta.
