01-02-2013, 00:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2013, 00:07 AM ja muutjaks oli nunu.)
Mehhaanilise odomeetri saab tagurpidi käima panna kõige lihtsamalt
vedava teo käelisuse pööramisega, nagu juba ksf! v6sa mainis
või ka (kui võimalik) teo tõstmisega teisele poole hammasratast
või hoopis numbrirataste vahetamisega / üle värvimisega sic!
muuda järjestus 012345... järjestuseks 098765... ja valmis.
Muuseas, viimasel lahenduse pakkusid välja jänkid täpselt samas teemas pea 8 aastat tagasi siin:
http://www.forwardlook.net/forums/forums...p?tid=5770
Aga ikkagi, mis on asja point?
Sõidu ajal vaadata, kuidas numbrid väiksemaks lähevad? -- Miile lugeva näidiku korral see nii harv sündmus, et põnevam on vaadata, kuidas värv auto peal päikese käes pleegib. Läbisõidu pettus? -- Drelliga maha kerida oskavad isegi mõned mehed ameerikamaalt, nagu ülal toodud lingilt selgus.
Mis veel?
Jään huviga ootama.
vedava teo käelisuse pööramisega, nagu juba ksf! v6sa mainis
või ka (kui võimalik) teo tõstmisega teisele poole hammasratast
või hoopis numbrirataste vahetamisega / üle värvimisega sic!
muuda järjestus 012345... järjestuseks 098765... ja valmis.
Muuseas, viimasel lahenduse pakkusid välja jänkid täpselt samas teemas pea 8 aastat tagasi siin:
http://www.forwardlook.net/forums/forums...p?tid=5770
Aga ikkagi, mis on asja point?
Sõidu ajal vaadata, kuidas numbrid väiksemaks lähevad? -- Miile lugeva näidiku korral see nii harv sündmus, et põnevam on vaadata, kuidas värv auto peal päikese käes pleegib. Läbisõidu pettus? -- Drelliga maha kerida oskavad isegi mõned mehed ameerikamaalt, nagu ülal toodud lingilt selgus.
Mis veel?
Jään huviga ootama.