02-02-2013, 20:03 PM
Minu seiklustest vahepeal uuendusi.
Sai söbraga trakat käima sikutatud. Tükkaega jamasime. Ei saanud kütet üles. Küll oli paak tühi ja küll vett ja jääd ja igast muud ollust täis. Löpuks sai körgsurvepumba körvale pisike kanku paagiks pandud ja otse pumpa. Siis saime suht kiiresti käima.
See küttefilter, mis asub körgsurvepumba körval kohe, milline seal filter käib? Mul traktor 52 ja mootor peaks olema 240. Vana filter oli 3 pisikese elemendiga. Topsik teatavasti käib ülevalt lahti, aga minu süsteemil on vaheplaat seal ülal veel, kus siis need 3 elementi kinni.
Poes on ainult 1 suure elemendiga topsikut ja sellele siis filtrit. Hea meelega paneks selle uue aga se alumiinium topsik mötetult kallis - ca 35 euri. Ehk kellegil vedeleb suure filtri topsikut?
Käivitusmootorist rääkides, arvasin et löi kolviröngad puru. Sai siis mootor maha vöetud jälle ning lahti vöetud. Röngad terved! Aga kepsu nöellaager ei ole mitte see, mis ta olema peaks. krigiseb ja logiseb. Tea kas seda vahetada ka annab?
Teiseks mul on vist remont silinder ja kolb sees, aga poes ainult originaalmöötu kolbi. Tahaks uut panna, kuna praegune pole kena...
Äkki kellegil vedeleb jälle originaalmööduga silinder+kolb+röngad vöi siis remontmööduga kolb ja röngad. Originaalmööduks ütleb mul A. Gurevitš, J. Sorokin raamat Traktorid ja autod 72mm. Ise möötsin originaalkolvi möödus 71.8mm ning remontkolb 73.4mm.
Ja kuidas see käivitusmootori nn käigukast maha käib? Kuna mul miski seal jamab, et ei haara traktori mootorit järgi, siis kisuks ta köik maha ning puhastaks ära ja teeks korda.
Sai söbraga trakat käima sikutatud. Tükkaega jamasime. Ei saanud kütet üles. Küll oli paak tühi ja küll vett ja jääd ja igast muud ollust täis. Löpuks sai körgsurvepumba körvale pisike kanku paagiks pandud ja otse pumpa. Siis saime suht kiiresti käima.
See küttefilter, mis asub körgsurvepumba körval kohe, milline seal filter käib? Mul traktor 52 ja mootor peaks olema 240. Vana filter oli 3 pisikese elemendiga. Topsik teatavasti käib ülevalt lahti, aga minu süsteemil on vaheplaat seal ülal veel, kus siis need 3 elementi kinni.
Poes on ainult 1 suure elemendiga topsikut ja sellele siis filtrit. Hea meelega paneks selle uue aga se alumiinium topsik mötetult kallis - ca 35 euri. Ehk kellegil vedeleb suure filtri topsikut?
Käivitusmootorist rääkides, arvasin et löi kolviröngad puru. Sai siis mootor maha vöetud jälle ning lahti vöetud. Röngad terved! Aga kepsu nöellaager ei ole mitte see, mis ta olema peaks. krigiseb ja logiseb. Tea kas seda vahetada ka annab?
Teiseks mul on vist remont silinder ja kolb sees, aga poes ainult originaalmöötu kolbi. Tahaks uut panna, kuna praegune pole kena...
Äkki kellegil vedeleb jälle originaalmööduga silinder+kolb+röngad vöi siis remontmööduga kolb ja röngad. Originaalmööduks ütleb mul A. Gurevitš, J. Sorokin raamat Traktorid ja autod 72mm. Ise möötsin originaalkolvi möödus 71.8mm ning remontkolb 73.4mm.
Ja kuidas see käivitusmootori nn käigukast maha käib? Kuna mul miski seal jamab, et ei haara traktori mootorit järgi, siis kisuks ta köik maha ning puhastaks ära ja teeks korda.
Team saarlased - https://www.facebook.com/teamsaarlased