04-02-2013, 11:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2013, 11:36 AM ja muutjaks oli kass.)
Läksin eile nii õhinasse, et ei pannud tähele, et oli viidatud emailile või PS-i kasti kirjutamisele, või tuli see jutt peale minu poolt teema lugemist...
Aga kirjutan siia veel mõne rea mitte millestki.
Tahtsin ka mõne raami pealt seda tähekombinatsiooni GF vaadata, aga pole eriti kusagilt vaadata ka, üks 250 ccm raam paistab eemalt aga ligi ei pääse, nt 35 aasta 351 OSL raamil neid tähti pole aga võõrad need mulle ei ole, kuigi ei tea, mida tähendavad. Raaminr-ga vb seotud ei olegi.
Ja kui näiteks õlipaagil on musta värvi peal kuldsed kirjad ja seal peal sõjahall värv, siis ei tohiks ju kahtlust olla, et tehasest tulles oli see "väga tsiviil" õlipaak.
Mingid kroomosad peaksid ju ikkagi tsiklil alles olema, olen ju seda tsiklit näinud küll aga ei mäleta enam midagi, vaatan huvi pärast millalgi sellest tehtud pildid üle, niipalju kui neid meil on. Mõne kroomitud detaili pealt on teimekord kroom nii ilusasti kadunud nagu seda poleks olnudki. Üks näide mul selle kohta on NSU OSL mudeli Berg-Unioni firma kodarad paaril rattal, kroomi jäänused on ainult kodara otstes, mujalt on ilusasti kadunud ja alt pole ussitanud ka eriti. Kui Su tsiklil on originaalrattad, siis tsiviili kodarad peaksid ikkagi kroomitud olema, midagi peaks olema kroomist ikkagi säilinud.
Ja arvan jätkuvalt, et see ikkagi rahutuuri tsikkel, mitte sõjasõidu oma.
Aga kirjutan siia veel mõne rea mitte millestki.
Tahtsin ka mõne raami pealt seda tähekombinatsiooni GF vaadata, aga pole eriti kusagilt vaadata ka, üks 250 ccm raam paistab eemalt aga ligi ei pääse, nt 35 aasta 351 OSL raamil neid tähti pole aga võõrad need mulle ei ole, kuigi ei tea, mida tähendavad. Raaminr-ga vb seotud ei olegi.
Ja kui näiteks õlipaagil on musta värvi peal kuldsed kirjad ja seal peal sõjahall värv, siis ei tohiks ju kahtlust olla, et tehasest tulles oli see "väga tsiviil" õlipaak.
Mingid kroomosad peaksid ju ikkagi tsiklil alles olema, olen ju seda tsiklit näinud küll aga ei mäleta enam midagi, vaatan huvi pärast millalgi sellest tehtud pildid üle, niipalju kui neid meil on. Mõne kroomitud detaili pealt on teimekord kroom nii ilusasti kadunud nagu seda poleks olnudki. Üks näide mul selle kohta on NSU OSL mudeli Berg-Unioni firma kodarad paaril rattal, kroomi jäänused on ainult kodara otstes, mujalt on ilusasti kadunud ja alt pole ussitanud ka eriti. Kui Su tsiklil on originaalrattad, siis tsiviili kodarad peaksid ikkagi kroomitud olema, midagi peaks olema kroomist ikkagi säilinud.
Ja arvan jätkuvalt, et see ikkagi rahutuuri tsikkel, mitte sõjasõidu oma.