04-02-2013, 18:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2013, 19:01 PM ja muutjaks oli Basilio.)
(04-02-2013, 16:51 PM)olevtoom Kirjutas: Vesinikuga on omad probleemid. Esiteks tuleb seda elektri abil toota ja kogu tsükli kasutegur on kardetavasti madalam kui akude laadimisel.Jep. Aga midagi oluliselt paremat vist pole ka? Samas on tootmine elektrolüüsi abil lihtne. Igamees võib kodus katsetamiseks gaasilist vesinikku teha. Saab kasutada "solkelektrit" jne. Kokkupressimine ja veeldamine on muidugi peavalu ja omaette teema.
(04-02-2013, 16:51 PM)olevtoom Kirjutas: Teiseks on vesiniku hoidmisega üks rist ja viletsus.See on vist üks suuremaid hädasid. Hoiame pöialt, et sellest üle saadaks.
Jutt metaanist jt süsivesinikest võib ka paika pidada.
Kõrgtemperatuurilised kütuseelemendid pidavat enamvähem kõike sööma. Paraku ei sobi need transpordivahendisse. Madalatemperatuurilised on aga üsna toored veel nagu akudki. Eks paistab, arendus käib...
Akud praegusel kujul on aga ehk särtsujalgrattale parajad. Kohe kui rahakott lubab, ostan rummumootoriga komplekti ja kruvin oma jalgrattale!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.