05-02-2013, 09:22 AM
(04-02-2013, 23:50 PM)meli666 Kirjutas: Enda 82-l oli eelmine omanik ka nende stopperrõngaste sissekulumisega maadelnud. Oli tehtud niimoodi, et kausi peale oli pandud jämedam teraslatt ja kahelt poolt äärest siis kinni punktitud. Eeliseks vast see, et ei kuumuta kummitihendit niimoodi ära.
Sai uued kardaanid ostetud, aga neil ka oma häda. Ristid pole nipliga määritavad.
Kuidas teemaalgatajal muidu käigukasti väljavõtte ja esisilla käbi kardaaniflantsi nuutide olukord on? Endal olid need nuudid samuti väga ära kulunud ja loperdasid flantsid võllide otsas nagu lambajalad. Õlipidamisest siis rääkimata.
Jah, mul oli ka näha, et ühele kardaaniflantsile on kunagi kausile midagi peale keevitatud olnud, aga nüüdseks oli see sealt lahkunud. Huvitav, et uuel kardaanil ristid määritavad ei ole. Ma ostsin ainult risti ja see on küll kenasti määritav, maksis 8€ Võrus.
Käigukasti väljavõtte kardaaniflantsi ei olnud mul üldse veel olemas (see väljavõte, mille sain, sellel ei olnud küljes) ja ostsin jälle Võrust uue flantsi, maksis vist 9€. Siit ka kohe küsimus, kui kõvasti peab see vlants kinni olema keeratud mutriga, st palju pikkilötku peaks jätma alles, minimaalselt nagu ikka selliste asjade puhul?
Esisilla tala ja selle vlantsi uurimisega ei ole veel tegeleda jõudnud, aga arvestades muu silla üsna korralikku kulumist, võib eeldada, et ka see vlants on üsna lõpukorral. Mul neid silla talasi mitu tükki, ehk mõnel on korralikumad jupid ja ei pea esialgu ostma.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170