10-02-2013, 10:29 AM
Selle vasta kahjuks rohtu pole,et masinad ei muutuks ajast-ja arust asjadeks....
Kõige levinud praeguseks säilinud haakeriistadest on siis ikkagi lattniiduk. Teisi on näha olnud ainult piltidelt. Mul on õnne olnud leida ainult rihmaseibi reduktor,mis käib raami etteotsa. Neid väetisepotte olen ka vanarauas kohanud aga mitte komplektset asja. Nüüdseks on rauaralli juba nii üle käinud,et ei leia vist enam midagi....
Soovitan vaadata selle esimese "iseliikuva raami" käikude kiiruseid. Jälgige palun neljanda ja viienda käigu kiiruse vahet. 4 käik-- 6,77 km.h.
5 käik--13,7
Vaat see on väga omapärane ka minu traktoril DVSš-16 ,kuna käigukast on võetud veel eeskujuks sellelt vanalt mudelilt. Täpselt on nii,et nagu üks käik oleks vahelt puudu. Ja kohapealt ära sõites on päris tegu,võtab suitsupilve taha. 14 hobujõulise mootori puhul vast ikka ka.....
Kõige levinud praeguseks säilinud haakeriistadest on siis ikkagi lattniiduk. Teisi on näha olnud ainult piltidelt. Mul on õnne olnud leida ainult rihmaseibi reduktor,mis käib raami etteotsa. Neid väetisepotte olen ka vanarauas kohanud aga mitte komplektset asja. Nüüdseks on rauaralli juba nii üle käinud,et ei leia vist enam midagi....
Soovitan vaadata selle esimese "iseliikuva raami" käikude kiiruseid. Jälgige palun neljanda ja viienda käigu kiiruse vahet. 4 käik-- 6,77 km.h.
5 käik--13,7
Vaat see on väga omapärane ka minu traktoril DVSš-16 ,kuna käigukast on võetud veel eeskujuks sellelt vanalt mudelilt. Täpselt on nii,et nagu üks käik oleks vahelt puudu. Ja kohapealt ära sõites on päris tegu,võtab suitsupilve taha. 14 hobujõulise mootori puhul vast ikka ka.....