10-02-2013, 17:16 PM
Head uut aastat foorumlased. Selgus, et tagavaraosadeks soetatud jahutusventilaatori kallal on varem tarvitatud vägivalda. Mutter, rihmaseib, tiivik kinni keevitatud, tiiviku kiilusoon olematu ja lisaks midagi läbi lastud tiiviku vahelt, mille tulemusena pea pooled labad defektiga, otsustasin rauasaagi jms kasutades geneka laiali lammutada.
Pilt järgmine:staatori 3 otsa ühendatud alaldiga
- geneka R klemm ühendatud aladiga
- üks hari ühendatud korpusega
- teine hari ühendatud geneka M klemmiga ja lisaks dioodi (võin tolle komponendi nimega eksida, kuna kooliajal sai mõnda asja õpetaja jaoks õpitud) kaudu korpusega.
Milline harjadest oli ühendatud korpusega, milline geneka M klemmiga, ei või kindlalt väita, kuna staatori väljavõtmisel surusid vedrud harjad pesadest välja.Kas sel tähtsust, ootan asjatundjate kommentaare.
Juhtmed ulatuvad nii ja naa. Harjade juhtmete painde järgi sobib paremini variant, kui staatoripoolne hari ühendatud geneka M klemmiga.
Genekas sellise konstruktsiooniga, et harjadele ja alaldile ligipääsuks vaja enne maha võtta rihmaseib ja tiivik.Geneka esimene kaan ühes tükis ventilaatori korpusega.Tagakaant, kui niisugust eraldi ei ole, vaid see ühes tükis staatorit ümbritseva korpusega.
Proovisin mõõta ka takistusi nagu ksf Wiki soovitas, kuid tulemused kahe erineva testriga (digitaalsed, enda oma 13 ja sõbra oma 39 EUR) erinevad ja seda mitmekordsel mõõtmisel.Ei hakkka neid hetkel siia kirja panema, ehk mõni kogenum teeb selle ära.
Genekas jääb praegu lahtimonteeritult ootama, kas vaja midagi täpsustada.
Pilt järgmine:staatori 3 otsa ühendatud alaldiga
- geneka R klemm ühendatud aladiga
- üks hari ühendatud korpusega
- teine hari ühendatud geneka M klemmiga ja lisaks dioodi (võin tolle komponendi nimega eksida, kuna kooliajal sai mõnda asja õpetaja jaoks õpitud) kaudu korpusega.
Milline harjadest oli ühendatud korpusega, milline geneka M klemmiga, ei või kindlalt väita, kuna staatori väljavõtmisel surusid vedrud harjad pesadest välja.Kas sel tähtsust, ootan asjatundjate kommentaare.
Juhtmed ulatuvad nii ja naa. Harjade juhtmete painde järgi sobib paremini variant, kui staatoripoolne hari ühendatud geneka M klemmiga.
Genekas sellise konstruktsiooniga, et harjadele ja alaldile ligipääsuks vaja enne maha võtta rihmaseib ja tiivik.Geneka esimene kaan ühes tükis ventilaatori korpusega.Tagakaant, kui niisugust eraldi ei ole, vaid see ühes tükis staatorit ümbritseva korpusega.
Proovisin mõõta ka takistusi nagu ksf Wiki soovitas, kuid tulemused kahe erineva testriga (digitaalsed, enda oma 13 ja sõbra oma 39 EUR) erinevad ja seda mitmekordsel mõõtmisel.Ei hakkka neid hetkel siia kirja panema, ehk mõni kogenum teeb selle ära.
Genekas jääb praegu lahtimonteeritult ootama, kas vaja midagi täpsustada.
