12-02-2013, 00:41 AM
See, mida pidasin dioodiks, selline, nagu vasakul üleval. PILT.Keermestatud ots korpuses ja teine ots M klemmil.
Harjad terved, rootori väljavõtmisel surusid vedrud need lihtsalt pesadest välja. Sain aru, et pole tähtis, milline hari millises hoidjas asub.
Mul endal nõukaaegset testrit ei ole. Lootus see saada tuttava käest.Eks teen siis uued mõõtmised.
Nagu varasemas postituses kirjutasin, genekal demonteeritav ainult esikaan.Seega juurdepääs alaldiplokile tööriistade ja silmade abil võrreldav hamba väljatõmbamisepa t------u kaudu.
Püüan edaspidi sisemusest pilti teha.
Geneka tagumine laager oli otsa andnud ja seetõttu rootori mähise ühendused kontaktrõngastega katki hõõrunud.
Minu kahes viimases varasemas ja käesolevas postituses seni juttu tagavaraks soetatud genekast.
Masinal, millest minu geneka teemalised postitused alguse said, ühendasin juhtmed vastavalt tähistele, kuid kontrolllamp särab mootori töötamisel, nagu viisnurk kremli tornis.
Kas senise info põhjal julgeb keegi kinnitada, et traktoriga võib töötada, kui ühendada lahti juhe M klemmilt ja mass välja lülitada. Massi lülitaks sisse ainult käivitamise ajaks ja vahepeal laadiks akut akulaadijaga.
Varasemas postituses kirjutasin, et käesoleval ajal samale traktorile toodetaval releel klemmid 15/54, DF, D+, R-. Kuidas ühendada omavahel geneka klemmid M ja R selle relee klemmidega DF ja D+?
Küsisin sama infot ka KRK Mõigu meestelt aga kahjuks nemad sama targad kui ise, st ei tea.
Harjad terved, rootori väljavõtmisel surusid vedrud need lihtsalt pesadest välja. Sain aru, et pole tähtis, milline hari millises hoidjas asub.
Mul endal nõukaaegset testrit ei ole. Lootus see saada tuttava käest.Eks teen siis uued mõõtmised.
Nagu varasemas postituses kirjutasin, genekal demonteeritav ainult esikaan.Seega juurdepääs alaldiplokile tööriistade ja silmade abil võrreldav hamba väljatõmbamisepa t------u kaudu.
Püüan edaspidi sisemusest pilti teha.
Geneka tagumine laager oli otsa andnud ja seetõttu rootori mähise ühendused kontaktrõngastega katki hõõrunud.
Minu kahes viimases varasemas ja käesolevas postituses seni juttu tagavaraks soetatud genekast.
Masinal, millest minu geneka teemalised postitused alguse said, ühendasin juhtmed vastavalt tähistele, kuid kontrolllamp särab mootori töötamisel, nagu viisnurk kremli tornis.
Kas senise info põhjal julgeb keegi kinnitada, et traktoriga võib töötada, kui ühendada lahti juhe M klemmilt ja mass välja lülitada. Massi lülitaks sisse ainult käivitamise ajaks ja vahepeal laadiks akut akulaadijaga.
Varasemas postituses kirjutasin, et käesoleval ajal samale traktorile toodetaval releel klemmid 15/54, DF, D+, R-. Kuidas ühendada omavahel geneka klemmid M ja R selle relee klemmidega DF ja D+?
Küsisin sama infot ka KRK Mõigu meestelt aga kahjuks nemad sama targad kui ise, st ei tea.
