12-02-2013, 01:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2013, 07:08 AM ja muutjaks oli Wiki432.)
Asendusmootorit ei saa ju niisama asemele tõsta, traktor saab poole kiirem.
Kunagi, kui mina olin veel koolipoiss ja isa oli aktiivne mehhaanikamees, hakkas ta samadest algallikatest traktorit kokku konstrueerima. UD-2, mootori vabrikureduktor, kombainile valmistatud siduri-51-e käigukastisümbioos, omavalmistatud reduktor1:2, Gaz-51-e kitsamaks tehtud sild. Ei mingeid kette, ega rihmu. Komplekteerimine lõppes selles etapis, kus paljas raam tegi põllulapil proovisõidu. Natukene liiga kiire sai. Mäletamist järgi planeeris isa tookord omavalmistatud reduktori ümberehitamist, aga pooleli ta jäigi. Saatus mängis tookord ette RS09 tagasilla.
Kuulutuses oleva traktori sild tundub olevatki juba ümber pööratud, õli sissevalamise-kontrolli punn on teo teljest natuke kõrgemal, kuigi peaks olema natuke madalamal. Labase pööramisega satuvad küll vedrutaldade lamepinnad allapoole, kuid siin on tõenäoliselt käised omavahel ära vahetatud, kitsamaks tegemiseks pressiti need niiehknii korpusest välja.
----------------------------
Edit. Ei ole ju vaja omavahel vahetada. Pärast kitsamaks tegemist tuleb niikuinii uued neediaugud puurida, vahet pole, kumma poole oma satub.
Kunagi, kui mina olin veel koolipoiss ja isa oli aktiivne mehhaanikamees, hakkas ta samadest algallikatest traktorit kokku konstrueerima. UD-2, mootori vabrikureduktor, kombainile valmistatud siduri-51-e käigukastisümbioos, omavalmistatud reduktor1:2, Gaz-51-e kitsamaks tehtud sild. Ei mingeid kette, ega rihmu. Komplekteerimine lõppes selles etapis, kus paljas raam tegi põllulapil proovisõidu. Natukene liiga kiire sai. Mäletamist järgi planeeris isa tookord omavalmistatud reduktori ümberehitamist, aga pooleli ta jäigi. Saatus mängis tookord ette RS09 tagasilla.
Kuulutuses oleva traktori sild tundub olevatki juba ümber pööratud, õli sissevalamise-kontrolli punn on teo teljest natuke kõrgemal, kuigi peaks olema natuke madalamal. Labase pööramisega satuvad küll vedrutaldade lamepinnad allapoole, kuid siin on tõenäoliselt käised omavahel ära vahetatud, kitsamaks tegemiseks pressiti need niiehknii korpusest välja.
----------------------------
Edit. Ei ole ju vaja omavahel vahetada. Pärast kitsamaks tegemist tuleb niikuinii uued neediaugud puurida, vahet pole, kumma poole oma satub.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.