12-02-2013, 10:58 AM
(12-02-2013, 08:38 AM)Moto555 Kirjutas: Seltsimees võsa käivitusmootor tahab eelnevalt soojendamist nn toorega käies vast ei peagi lendu minema,
...
Ei pea küll, kuid kuula ise mootori tööhäält videolt - see ei ole puhas. Nii sooja ilmaga peaks PD töö stabiliseeruma mõne sekundiga. Too aga jääbki lödistama ja saagima. Mõni minut järjest ja ühtlaselt põhimootorit kerida ei tohi ühele elus kutsikale küll mingiks ülesandeks olla.
Lekkiv sussklapp vähendab küll võimsust, kuid mitte drastiliselt. Isegi sussklapi puudumine (olen kunagi ühte vigast isendit edukalt käivitanud, millel kõnealune vidinas oli "iseenesest" ära murdunud) pole suur probleem - rõhukadu sealt tööpöörete puhul on olematu. Oluliselt hullem on karteripunni tõsine leke - sedasi jääb mootor nälga. Näljas mootor aga ei jaksa...
Loomulikult on osa minu jutust pelk virin
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
Eriti kehtib mõistlike kulutuste printsiip Wägga Wana Raua puhul, mis pärit nõukogude tehastest. Sest selle heasse konditsiooni ajamine läheb tihti kulukamaks, kui huviliselt ressurssi on.
Aga kuna siin kõik nii kuradi kõvad sepad koos, siis peaks latt ikka natuke kõrgemal olema, kui "kuidagi käib kah".
Kui juba käivitusmootor, siis see peaks olema ikka esimesest pöördest käivituv. Kukub ju natuke narristi välja, kui aku saab tühjaks enne käivitusmootori elluärkamist...
![Toungue Toungue](https://forum.automoto.ee/images/smilies/tongue.gif)