13-02-2013, 10:07 AM
lennujaam kui selline on eraldi etteveõtmine
ja lennufirmad on eraldi ettevõtmised ja seotud nad ei ole
lennufirma ostab jaama teenust sisse
meie jaama ja õhku vaadates siis Tallinna Lennujaam on eraldi ettevõte ja Estonian Air on täiesti eraldi ettevõte
kuigi paljudele on jäänud mulje, et see on kõik üks pott
seega pole jaama elektrikulu otseselt küll piletiga seotud aga siiski kaudselt.
samas on aga jaama tasudes sees peale elektri ka väga palju muud lisaks veel "maaamaksule" sest terminali taustal on veel palju muid "jõude", et kogu see üritus üldse toimiks (hooldus, haldus, remont, juhtimine, päästmine, jne. jne.) nagu ka eelmainitud igaks juhuks el.generaatorid on lennunduses palju asju igaks juhuks rohkem kui vaja. aga see on ka mõistetav sest riskid on suured.
Eelmainitud juhtimise alla mõtlesin lennujuhtimist s.t. siis konkreetselt raja peal. see mis õhus toimub seda juhib veel Lennuliiklusteenindus mis on veel kolmas ja eraldi seisev ettevõtmine.
keeruline värk see rauast linnu lennutamine
ja lennufirmad on eraldi ettevõtmised ja seotud nad ei ole
lennufirma ostab jaama teenust sisse
meie jaama ja õhku vaadates siis Tallinna Lennujaam on eraldi ettevõte ja Estonian Air on täiesti eraldi ettevõte
kuigi paljudele on jäänud mulje, et see on kõik üks pott
seega pole jaama elektrikulu otseselt küll piletiga seotud aga siiski kaudselt.
samas on aga jaama tasudes sees peale elektri ka väga palju muud lisaks veel "maaamaksule" sest terminali taustal on veel palju muid "jõude", et kogu see üritus üldse toimiks (hooldus, haldus, remont, juhtimine, päästmine, jne. jne.) nagu ka eelmainitud igaks juhuks el.generaatorid on lennunduses palju asju igaks juhuks rohkem kui vaja. aga see on ka mõistetav sest riskid on suured.
Eelmainitud juhtimise alla mõtlesin lennujuhtimist s.t. siis konkreetselt raja peal. see mis õhus toimub seda juhib veel Lennuliiklusteenindus mis on veel kolmas ja eraldi seisev ettevõtmine.
keeruline värk see rauast linnu lennutamine
