13-02-2013, 13:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2014, 04:42 AM ja muutjaks oli E303.)
DEEREMEES kirjutas-Aga mis vahe on E 280 ja E 281C. Välimisel vaatlusel on nad ju sarnased. Kas nad erinevad ainult siis värvuse poolest ja õhupuhasti paiknemise poolest. Mootor peaks olema ikka sama.
[/quote] E-280 läks saksamaal tootmisse juba 1970 aastal ning esimesed masinad olid üldse ilma kabiinita sinist värvi.1978 läks tootmisse E-281 mis oli ka sinist värvi ning kabiini üks klaaspaneel oli ohutuse pärast asendatud poolenisti metalliga .Muid täiustusi eriti näha pole kui põhiline erinevus on see et E-280 viis transportöör heedrist silomassi hekseldamise trumlisse mis ei olnud eriti töökindel lahendus. Alates 1978 kui läks tootmisse E-281 siis asendati see transportöör valtsidega rullidega .Hüdrosüsteemi ka täiustati ning mootori võimsust tõsteti ka 150 hj pealt 170 hj. E-281 toodeti mitmeid variante ja seda tähistas täht numbri lõpus ning 1984 läks tootmisse kuulus E-281C mis oli rohelist värvi neid oli eestis ka kõige rohkem .1989 - läks tootmisse viimane selle seeria modifikatsioone liikurhekseldi E-281E mida toodeti edasi ka uue saksamaa ajal aastani 1992. Sisuliselt sama masin ainult uut tüüpi kabiiniga mudel E-281 MARAL oli tootmises kuni 1996.
[/quote] E-280 läks saksamaal tootmisse juba 1970 aastal ning esimesed masinad olid üldse ilma kabiinita sinist värvi.1978 läks tootmisse E-281 mis oli ka sinist värvi ning kabiini üks klaaspaneel oli ohutuse pärast asendatud poolenisti metalliga .Muid täiustusi eriti näha pole kui põhiline erinevus on see et E-280 viis transportöör heedrist silomassi hekseldamise trumlisse mis ei olnud eriti töökindel lahendus. Alates 1978 kui läks tootmisse E-281 siis asendati see transportöör valtsidega rullidega .Hüdrosüsteemi ka täiustati ning mootori võimsust tõsteti ka 150 hj pealt 170 hj. E-281 toodeti mitmeid variante ja seda tähistas täht numbri lõpus ning 1984 läks tootmisse kuulus E-281C mis oli rohelist värvi neid oli eestis ka kõige rohkem .1989 - läks tootmisse viimane selle seeria modifikatsioone liikurhekseldi E-281E mida toodeti edasi ka uue saksamaa ajal aastani 1992. Sisuliselt sama masin ainult uut tüüpi kabiiniga mudel E-281 MARAL oli tootmises kuni 1996.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.