14-02-2013, 00:34 AM
Kusjuures see Desna rataste väiksus vist polegi peamine põhjus, et miks see ratas edasi ei lähe. Nagu oleks raamigeomeetriad jne ka mängus.
No teoreetiliselt on tal ju samalai kumm, kui meestekal, samasugused rummud jne - järelikult võiks siis ka takistus sarnane olla. Väntamise kiirusest saame üle ju hammasrataste mõõtudega mängides. Omal ajal sai katsetatud hammasratastega hambaarvudega 52-64 - no ei saand seda käia liikuma ja nagu poleks vahet olnud, kas ees on 48 või 60 hammast. Ikka seal 30 peal oli mingine helibarjäär ees, kust edasi läks järelpõletit või tahkekütusekiirendit vaja. Võrdluseks: korralikul pika raamiga meestekal, eriti veel, kui lenks kummuli oli, ilmnes see barjäär40 kandis. Sellest allpool võis probleeme esihammaste arvuga tekkida. Minu käes astus kõige kiiremini 56/18 ülekandega meestekas.
No teoreetiliselt on tal ju samalai kumm, kui meestekal, samasugused rummud jne - järelikult võiks siis ka takistus sarnane olla. Väntamise kiirusest saame üle ju hammasrataste mõõtudega mängides. Omal ajal sai katsetatud hammasratastega hambaarvudega 52-64 - no ei saand seda käia liikuma ja nagu poleks vahet olnud, kas ees on 48 või 60 hammast. Ikka seal 30 peal oli mingine helibarjäär ees, kust edasi läks järelpõletit või tahkekütusekiirendit vaja. Võrdluseks: korralikul pika raamiga meestekal, eriti veel, kui lenks kummuli oli, ilmnes see barjäär40 kandis. Sellest allpool võis probleeme esihammaste arvuga tekkida. Minu käes astus kõige kiiremini 56/18 ülekandega meestekas.