Praktika päev/ diisli kütusefiltrid
#9

(15-02-2013, 10:09 AM)Moto555 Kirjutas:  Valad filtri täis, lased elemendil seista, et element tööle hakkaks, täidad torud, paned kokku ja õhk peab tulema välja loomulikul teel.
Ei mingeid pumpasid ega asju ja lollusi PUNKT
ühele eelkõnelejale
Mees ära aja lolli juttu lihtsalt!Näha on, et elu aeg oled tegelenud millegiga millest sa täpselt ise ka aru ei saa ja tehniline mõtlemine on kinnine sest sinu pime loogika segab mõtlemist.

Kust selline info pärineb? Et elemendil on aega vaja, et tööle hakata?

Kurat, ma olen erinevaid õpikudid läbi uurinud, erinevaid kasutusjuhendeid lugenud ja erinevate mehaanikutega rääkinud ja mitte ühestki info allikast pole mina välja lugenud, et paber filter vajab aega, et element hakkaks tööle.

Vaatasin just Autodatast ka järgi, et mida näeb tehas ette filtri vahetusel, mitte mingisugust juttu mina välja ei lugenud, et filtril on vaja aega. (elemendil, et tööle hakata)

Hää küll, mul on Autodata aastani 2005. (peangi otsima uuemat versiooni)

Aga kuni 2005 aasta pillidel (10 enam levinud automarki vaatasin üle) ei näe tehas ette sellist solgerdamist.

Äkki jagad vastuseid (moto555), et kust selline info pärineb? (hakkan info tõelisust kontrollima, spetsiaalselt vaidlemiseks)

Tavalistel filtritel ei olegi vaja jebiitada, õhu välja saamiseks, aga on osad filtrid millega peab lihtsalt jamama.

Võtame näiteks (kõigile teada tuntud MTZ -82) sõida masinaga, paak tühjaks, (trass kaasa arvatud) vala uus küte paaki, ja proovi käivitada.

HUI ta sul käima läheb, sellejaoks ongi tehasest käsipump küljes, millega õhk süsteemist välja lüüakse.

Mitte ükski diisel mootoriga masin ei lähe käima kui süsteemis on ohtralt õhku vahel!!! Miks? Sest pihustiotsad hakkavad "kusema" ja kui kõrsurvepump ei ole kütet täis (ega saavutanud töö rõhku) siis plunser ei saa kütet kätte ja pihustiteni küte lihtsalt ei jõua.

Jaga vastuseid, see teema on vaidlemiseks!! Cool

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 14-02-2013, 22:13 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: volrem - 14-02-2013, 22:36 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 14-02-2013, 23:23 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: genn - 15-02-2013, 00:01 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: Moto555 - 15-02-2013, 10:09 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 15-02-2013, 15:12 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: v6sa - 15-02-2013, 15:25 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: mlsluik - 15-02-2013, 10:34 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: diesel - 15-02-2013, 10:47 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: tito - 15-02-2013, 13:12 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 15-02-2013, 19:25 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: Tift - 16-02-2013, 02:21 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: Janka - 16-02-2013, 15:53 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne