Praktika päev/ diisli kütusefiltrid
#12

On päris pikka aega erinevaid mootoreid "patsutatud", ka erinevaid seiku ette tulnud. Noh, teema on nagu vist jutustamiseks mõeldud, on igale diislitega kokkupuutunud tegelasele selge, et kütuseliin peab olema hermeetiline - õhk ei tohi sisse saada ega sees olla, samuti on hea, kui kütus sealt välja ei pääseks Smile . Erinevatel mootoritel või, õigem oleks öelda, masinatel, on filtrid ernevad, kuid põhimõtteliselt on üldjuhul kasutuses kaks või kolm filtreerimissõlme - separaator ja üks või paaris kütusefilter, suurematel mootoritel on ka enne kõrgsurvepumpa väike sõelake sees. Suurtel mootoritel on ka kütuseliinid pikemad, torud jämedamad, filtrid suuremad. Õhu väljaajamine toimub ikka kütusefiltri peal asuva ventiili kaudu. Kuna see kipub olema aga sut nadi nippel, siis tavaline õhu väljaajamine käib stutseri lahtipäästmisega enne kütusepumpa. Nii..natukene, et õhk välja susiseks. Siis stutser kinni ja käsipumbaga veel viiskümmend matsu juurde. Vahel on kuulda, kui tagasivoolust paaki õhku muliseb. Seda siis, kui on miskil põhjusel pihustitorusid näpitud.
Vahel aga on tagasivool toodud kütusefiltrisse. Noh, kui pärast filtrivahetust on süsteem täis pumbatud ja oletatav õhk kah väljas, siis on suht hea moodus masinat kindlasti käima saada see, et üks keerab võtit ja teine samal ajal pumpab käsipumbast peale. Töötab iga ilmaga Smile. Mul on üks 7-liitrine MB statsionaar hooldada, see ei lähe pärast filtri vahetust kunagi kergelt käima, kahekesi on aga kindel variant. Sel mootoril on kõik torukesed ja ka pump nii peidus, et mitte midagi näha ei ole.
See jutt, et filter tahab aega saada...ma arvan, et aega oleks tarvis rohkem ses mõttes, et õhk saaks torustikus liikuda. Ka süsteemi täitmise juures ei ole hea rabistada, mõõdukalt pumbates tuleb ka õhk süsteemist korrektsemalt välja.
Muuseas, ega ka bensiinimootorile liigne õhk kütusesüsteemis meele järele ole Cool .


Vasta


Sõnumeid selles teemas
Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 14-02-2013, 22:13 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: volrem - 14-02-2013, 22:36 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 14-02-2013, 23:23 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: genn - 15-02-2013, 00:01 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: Moto555 - 15-02-2013, 10:09 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 15-02-2013, 15:12 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: v6sa - 15-02-2013, 15:25 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: mlsluik - 15-02-2013, 10:34 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: diesel - 15-02-2013, 10:47 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: tito - 15-02-2013, 13:12 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 15-02-2013, 19:25 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: Tift - 16-02-2013, 02:21 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: Janka - 16-02-2013, 15:53 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne