18-02-2013, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2013, 13:30 PM ja muutjaks oli saarrand.)
Nädalavahetusel oli seoses Tartu Maratoniga väga vähe aega garaazis asjatada, sellegipoolest üht-teist sai jälle tehtud. Üks külgülekanne on nüüdseks täiesti komplektne, kõik jupid peale korpuse on vahetatud ja asi peaks olema üsna ideaalne. Igaks juhuks küsiks üle, kas nendele rattateljel olevatele laagritele on mõtet mingit määret ka panna (litooli vms) või piisab vaid õlist, mis reduktoris see on? Üsna palju mängimist on reduktori kokkupanemisel peilidega, et hammasrataste hambumine oleks mõistlik, mitte liiga tihe ja mitte liiga suure loksuga.
Sai tehtud ka paar pilti:
Ratta telg
Korups seest
Komplektis
Kas keegi oskab öelda, mille jaoks on korupses sees sisemisel küljel keskel need poldiaugud (teine pilt lingina)?
Lisaks said roolimunakud remonditud ja uued kausid, porikumme jäi puudu, neid ostan täna juurde.
Mis õli sinna reduktorisse peaks panema, kas tavaline vene TAD-17i on OK?
Huvitav tähelepanek oli ka külgreduktori alumise otsa tihendi paigaldusel. Ostsin uued paraniidist tihendid ja no nagu vene värk vahel ikka, päris täpne just ei olnud, veidi pidi noaga pügama seda tihendit, et sobiks
Sai tehtud ka paar pilti:
Ratta telg
Korups seest
Komplektis
Kas keegi oskab öelda, mille jaoks on korupses sees sisemisel küljel keskel need poldiaugud (teine pilt lingina)?
Lisaks said roolimunakud remonditud ja uued kausid, porikumme jäi puudu, neid ostan täna juurde.
Mis õli sinna reduktorisse peaks panema, kas tavaline vene TAD-17i on OK?
Huvitav tähelepanek oli ka külgreduktori alumise otsa tihendi paigaldusel. Ostsin uued paraniidist tihendid ja no nagu vene värk vahel ikka, päris täpne just ei olnud, veidi pidi noaga pügama seda tihendit, et sobiks

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170