VW põrnikas, '66 (1300)
#13

teemas on vaikus pea 5 aastat. Räägime õige nüüd tiba.

kõigil vahepeal toimunud talverallidel on roheline põrnikas (stardi-)rivis olnud. Ühel korral ehk "2010 & Pärnu" tuli ka katkestada - Halinga eel tõrkus masinal nii moto kui pidur. Liipasin koju, kuhu jõudes olid mõlemad hädad suht "paugust" kadunud. Ei tea, mis "ettekuulutus" see oli - moto on pärast seda käinud hindele "viis" ning piduri peasilindrit vahetama asudes ei suutnud vanal häda leida. Vana peasilinder läks tagasi ning teeb temagi tänaseni oma tööd. Pidurivedelik sai igaks-petteks uus - muud, kui selles olnud ja külmunud niiskust ei oska piduri kadumises süüdistada.

kuna masin kulgeb suht vähe, on kujunenud nii, et Talveralli äratab põrnika talveunest ning siis saab uue õli ning nipet-näpet torkimist. Viimased 3a on "põhitants" käinud kero ümber. Iga aastaga saab süsteem paremaks, aga ülemäära palju teda siiski usaldama ei kipu ja tõttöelda ei meeldi mulle teadmine, et bensupaagi kohal toimetab üks aeg-ajalt köhiv ahi. Viimasel laupäeval kerot turgutades sai isegi "kapoti alt" lahtist leeki näha - võttis ikka pulsi kiiremaks küll Toungue

mis üldpildil meenub:
- mingi aasta tõi uue summuti, mille gabariidid väidavad moto 1200 olevat
- 2011 tõi uued pidurivoolikud
- 2012 talveralli eel sai põrnik alla "uued" naastrehvid. Sellised, mis ehk hiljemalt kaheksakümnendatel mõnisada km veerenud olid. Rehvid lubasid teha turistide lisakatse teise aja - esimene oli tervelt 0,1sek kiirem. 2013 on muidugi keerulisem sõita - ühest rehvist puudub 3 naastu...
- 2012 sügisel kadusid ühelt trumlilt nuudid ehk siis vedu lakkas. Kaasvõitlejate toel sai diagnoositud "trumli distantsflants", mis oli valet pidi ning mis kuuldavasti ka muudel masinatel samadel tingimustel trumli riknema on pannud. Siiani ei saa ma flantsisoone paiknemise tähtsusest aru, aga meeldib uskuda, et asi sai kerge vaevaga korda ning masin on nüüd okei.

nagu ikka, on põrnikas rallinädalal igapäeva-kasutuses. Täna oli ilm piisavalt kole, et Talveralli 2013 testisõitude algust homsele edasi lükata.

to-do list:
- vast kojameeste parendamine vedrude pingutamise teel
- kerole mõned uued kofreeritud torud ja veel väike "torkimine"
- lähituledele paari Voldi juurdeleidmine eesmärgiga lisada Luumeneid
- motosse värske õli sisse. Vaatab ilmaennustuse pealt, kas õliks saab motole hästi maitsev SAE50 või midagi külmakindlamat-sünteetilisemat

...ja polegi vist rohkem juttu, mida vesta. Ehk tekib järgmine jutt enne 2018 aastat Smile

ekipaazhi 131 kulguri talverehvistamine, kraamimine ja pürotehnilised harjutused 16 veebruar 2013:
[Pilt: 16022013501.JPG]

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta


Sõnumeid selles teemas
VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 15-07-2006, 12:10 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: North - 25-07-2006, 18:11 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 26-07-2006, 23:07 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 23-08-2006, 21:22 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 03-06-2008, 00:56 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 90Deville - 03-06-2008, 08:38 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 03-06-2008, 10:17 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: pppp - 03-06-2008, 11:35 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: Jesper - 03-06-2008, 15:00 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 90Deville - 03-06-2008, 15:33 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: Style - 03-06-2008, 23:58 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 04-06-2008, 19:35 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 18-02-2013, 23:39 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 22-02-2013, 00:13 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 29-09-2014, 18:11 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: urmet48 - 29-09-2014, 21:40 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne