19-02-2013, 12:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2013, 12:16 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Tagasi 21. sajandisse
Paar netist võetud pilti sellest ajast kui Ulilas veel kitsarööpmeline raudtee oli. Aasta võis olla siis 2008-2009...
Kõigepealt diiselvedur TU6A-1790, toodetud Udmurtias Kambarka masinatehases 1980.a. Peal oli algselt 4 silindriline 2taktiline JAMZ mootor, hiljem vahetati V6 MAZ mootori vastu.
Järgneval pildil on reisijate vagun, meil oli kasutusel söökla vagunina. Sel ajal kui ksf mlsluik rabas toimetas siis siin vagunis pakuti lõuna ajal suppi ja muud head ning paremat...
Palju toredaid lugusid tuleb meelde, kui soomes tulnud härrasid taheti selle vaguniga rappa sõidutada, läks nii nagu tavaliselt, peale paarikümne meetri läbimist läks va sunnik koos "sisuga" külili... Rongisõit jäi sel päeval igatahes ära... Edasi tuli liikuda auto kastis.
Lõpuks ammendas see susla end lõplikult ning kasutusele võeti korraks vana TU6A-1561 (Toodetud Udmurtias Kambarka masinatehases 1979.a. Ühtekokku toodeti aastatel 1972 kuni 1988 seda tüüpi vedureid 3915 tk. Vedur on mõeldud manöövritöödeks, tema kaal on 13 t) Sellel kasutati kuni lõpuni 4sil 2tak. JAMZ'i mootorit. Oli selline käkerdis mille keskel asus kompressor mis õhku silindritesse puhus. Pump-pihustitega ja puha... (Mootor 1:1 Caterpillari pealt maha vehitud... )
Lõpuks sai ka see masin otsa, viimasena liikus siin rööpastel Turbast (ei ole 100% kindel) toodud diiselvedur TU6A-0628. Eelnevalt oli peale pandud 90hj 4sil CMD, suurt tööd sellega teha ei jõutud... Aasta oli siis 2008
Paar netist võetud pilti sellest ajast kui Ulilas veel kitsarööpmeline raudtee oli. Aasta võis olla siis 2008-2009...
Kõigepealt diiselvedur TU6A-1790, toodetud Udmurtias Kambarka masinatehases 1980.a. Peal oli algselt 4 silindriline 2taktiline JAMZ mootor, hiljem vahetati V6 MAZ mootori vastu.
Järgneval pildil on reisijate vagun, meil oli kasutusel söökla vagunina. Sel ajal kui ksf mlsluik rabas toimetas siis siin vagunis pakuti lõuna ajal suppi ja muud head ning paremat...
Palju toredaid lugusid tuleb meelde, kui soomes tulnud härrasid taheti selle vaguniga rappa sõidutada, läks nii nagu tavaliselt, peale paarikümne meetri läbimist läks va sunnik koos "sisuga" külili... Rongisõit jäi sel päeval igatahes ära... Edasi tuli liikuda auto kastis.
Lõpuks ammendas see susla end lõplikult ning kasutusele võeti korraks vana TU6A-1561 (Toodetud Udmurtias Kambarka masinatehases 1979.a. Ühtekokku toodeti aastatel 1972 kuni 1988 seda tüüpi vedureid 3915 tk. Vedur on mõeldud manöövritöödeks, tema kaal on 13 t) Sellel kasutati kuni lõpuni 4sil 2tak. JAMZ'i mootorit. Oli selline käkerdis mille keskel asus kompressor mis õhku silindritesse puhus. Pump-pihustitega ja puha... (Mootor 1:1 Caterpillari pealt maha vehitud... )
Lõpuks sai ka see masin otsa, viimasena liikus siin rööpastel Turbast (ei ole 100% kindel) toodud diiselvedur TU6A-0628. Eelnevalt oli peale pandud 90hj 4sil CMD, suurt tööd sellega teha ei jõutud... Aasta oli siis 2008
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB