20-02-2013, 16:13 PM
Krt vaadates kaasvõistlejate pingutusi ralli eel, siis peab tõdema,et mul ikka suht lillepidu 
Meie ekipaaz on tegelenud vallai protirehvidele parema pidamise leidmisega. Sm. AStross tekitas mõned lamellid juurde rehvidele ja mina siis hetkel tegelen rehvi rõhu peentuuninguga
Ütleme nii,et juba on kõvasti parem kui enne.
Loodusliku kaona peab muidugi kahjuks tunnistama,et bensiini näidik vist ei tööta enam päris õieti. Selle tunnistuseks oli kena jalutuskäik Viimsi vahel bensujaama(krt ausalt ei mäletagi enam millal viimati kanku käes bensujaama sai kõnnitud)
Aga kindlasti lisab see suht kaootilise kütusekuluga liiklemine oma huvitavaks tegeva nüansi kogu rallile juurde.
Nüüdseks auto garaazis ning kleepsud peal ja varsti ka terratrip jälle tagasi installitud.
Üks unukaalne pilt ka. Nimelt meie maal saab sellise pildi ainult minu garages teha. Üleval keretööde lõpusirgel olev 71 GTO ja all 69 Firebird

Meie ekipaaz on tegelenud vallai protirehvidele parema pidamise leidmisega. Sm. AStross tekitas mõned lamellid juurde rehvidele ja mina siis hetkel tegelen rehvi rõhu peentuuninguga
Ütleme nii,et juba on kõvasti parem kui enne.Loodusliku kaona peab muidugi kahjuks tunnistama,et bensiini näidik vist ei tööta enam päris õieti. Selle tunnistuseks oli kena jalutuskäik Viimsi vahel bensujaama(krt ausalt ei mäletagi enam millal viimati kanku käes bensujaama sai kõnnitud)
Aga kindlasti lisab see suht kaootilise kütusekuluga liiklemine oma huvitavaks tegeva nüansi kogu rallile juurde.
Nüüdseks auto garaazis ning kleepsud peal ja varsti ka terratrip jälle tagasi installitud.
Üks unukaalne pilt ka. Nimelt meie maal saab sellise pildi ainult minu garages teha. Üleval keretööde lõpusirgel olev 71 GTO ja all 69 Firebird
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071
