21-02-2013, 19:40 PM
Peale väga pikki öid mis töökojas veedetud, on rõõm teavitada et täna läbis obelisk tehnoülevaatuse. Seega kõige kiuste mis minuga viimasel ajal juhtunud on, saab ikkagi autoga täiesti legaalselt kohale sõita ja tunda rõõmu vana autoga talve alistamisest.
Tehtud tööde list.
Mootori vahetus: Omega B 1995 2,0 8v 85Kw
käigukasti vahetus : Opel R25 , 5 käiku.
Kardaan on käsitöö sest õiget pole olemas.
mootorikäpad on vahetatud.
väljalaske kollektor on kuumakindla riidetiebiga kaetud: kaitsmiseks roolikarpi.
Roolivõimendusega roolikarp on paigaldatud.
makroflexist ja pahtlist küljekarbid on vahetatud uute vastu ja vahelehed on ka uued keevitatud, karpi sisse on paigaldatud turvatoru mis seob esimese poolraami tagasilla kinnitustega ja annab küljepostile lisatugevust.
Karteri kaitse sai paigaldatud ja sellele vajalik lisaraam ehitatud.
Armatuuri sai paigaldatud uued kellad koos tahhomeetriga.
Salongis on istmed sees ja põrandatele on katteks isegi vaipa peale pandud.
Ilmselt jõuab ka uued veljed alla ralliks.
Summuti osa on täielik käsitöö ja koosneb Remuse toodetud sportlikust resonaatorist mis küll algselt olla tehtud Calibra 2,0 jaoks.
Summuti tagaosaks on üks vahva läikiv häälekam pott. Ütleme nii et esmasel käivitusel töökojas oli kõikide meeste pöial püsti.
Plus ohtralt korrastamist detailide kallal mida isegi ilmeslt ei märka. Kapotialune sai oluliselt korrastatud.
Kuskilt lao nurgast sai ka välja otsitud miskine tore lahendus mis võimaldab paigaldada õhulugeja ja moodsama õhufiltri. Lihtsalt põhjusel et ükski õhulugeja korpus ei sobinud meil nina sisse.
Pilte ehk homme.
Tänan südamest Rauli ja Madist ilma kelle abita poleks see auto oma vanaraua saatusest pääsenud. Sisuliselt sai ämber ja number täiesti uuesti ülesse ehitatud. Ma arvan et see kirju auto jääb igapäevaseks liiklemiseks nüüd. Lihtsalt liiga jama oleks jälle ta kuskile seisma ja roostetama jätta.
Vahetamata jäid tagatiivaääred( need ei jõudnud tellimise peale kohale)
Kunagi vajaks vahetamist ka ilmselt esiuksed ja esitiivad. Kuid kuna tegu on siiski D-grupi vanatehnikaga siis värvakatte ilule ja läikele siinkohal pole mõtet rõhku panna. Pigem vaid esmavajalik töö et ei oleks kole vaadata.
Tehtud tööde list.
Mootori vahetus: Omega B 1995 2,0 8v 85Kw
käigukasti vahetus : Opel R25 , 5 käiku.
Kardaan on käsitöö sest õiget pole olemas.
mootorikäpad on vahetatud.
väljalaske kollektor on kuumakindla riidetiebiga kaetud: kaitsmiseks roolikarpi.
Roolivõimendusega roolikarp on paigaldatud.
makroflexist ja pahtlist küljekarbid on vahetatud uute vastu ja vahelehed on ka uued keevitatud, karpi sisse on paigaldatud turvatoru mis seob esimese poolraami tagasilla kinnitustega ja annab küljepostile lisatugevust.
Karteri kaitse sai paigaldatud ja sellele vajalik lisaraam ehitatud.
Armatuuri sai paigaldatud uued kellad koos tahhomeetriga.
Salongis on istmed sees ja põrandatele on katteks isegi vaipa peale pandud.
Ilmselt jõuab ka uued veljed alla ralliks.
Summuti osa on täielik käsitöö ja koosneb Remuse toodetud sportlikust resonaatorist mis küll algselt olla tehtud Calibra 2,0 jaoks.
Summuti tagaosaks on üks vahva läikiv häälekam pott. Ütleme nii et esmasel käivitusel töökojas oli kõikide meeste pöial püsti.
Plus ohtralt korrastamist detailide kallal mida isegi ilmeslt ei märka. Kapotialune sai oluliselt korrastatud.
Kuskilt lao nurgast sai ka välja otsitud miskine tore lahendus mis võimaldab paigaldada õhulugeja ja moodsama õhufiltri. Lihtsalt põhjusel et ükski õhulugeja korpus ei sobinud meil nina sisse.
Pilte ehk homme.
Tänan südamest Rauli ja Madist ilma kelle abita poleks see auto oma vanaraua saatusest pääsenud. Sisuliselt sai ämber ja number täiesti uuesti ülesse ehitatud. Ma arvan et see kirju auto jääb igapäevaseks liiklemiseks nüüd. Lihtsalt liiga jama oleks jälle ta kuskile seisma ja roostetama jätta.
Vahetamata jäid tagatiivaääred( need ei jõudnud tellimise peale kohale)
Kunagi vajaks vahetamist ka ilmselt esiuksed ja esitiivad. Kuid kuna tegu on siiski D-grupi vanatehnikaga siis värvakatte ilule ja läikele siinkohal pole mõtet rõhku panna. Pigem vaid esmavajalik töö et ei oleks kole vaadata.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!