22-02-2013, 12:51 PM
(22-02-2013, 12:44 PM)Proff Kirjutas: Loomulikult toidab pump ära nii rooli kui ka rippsüsteemi, sest need ei ole ühendatud paralleelselt vaid jadamisi, ehk siis näiteks, kui keerad rooli ja õli läheb surve all silindri ühte poolde, siis silindri teisest poolest läheb samal ajal õli rippsüsteemi jagajasse ja näiteks tõstab samal ajal rippsüsteemi. Selline ühendus teebki kahe asja samaaegse töötamise võimalikuks. Süsteemi tuleb kindlasti lisada ülevooluklapp, sest muidu lööb pumba lõhki, kui rooli lõpuni keerad. See klapp on E-301-l ka süsteemis olemas. Tõsi, see klapp tahab natuke reguleerimist, sest põka roolile pole sellist jõudu vaja, keerab vardad kõveraks. Silinder on mul ka E-301 oma, säär umbes 20 mm ja ühendatud veerand tolliste hüdrovoolikutega, seega üsna peenikeste voolikutega. Käik vast mingi 25 cm ja keerab praktiliselt rattad risti. Piirajad lõikasin rellakaga maha. Nüüd saab kohapeal ringi keerata.
Saad nüüd vast ise ka aru, et keskmine päranduseks saadud teekakskendviit modifitseeriv AMF kasutaja säärast tsüdeemi omast tarkusest kokku ei pane?
Jadaühendus on teine asi. Enamasti tehakse pelk hargnemine ja siis ei piisa pumba tootlikkusest mõlema süsteemi üheaegseks toitmiseks ettnähtd rõhul.
Üllatavalt vähe, kui pikivarda 25 cm käigust originaalkäänmike puhul piisab.