24-02-2013, 15:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2013, 15:35 PM ja muutjaks oli maitus.)
Mina ei saa ka aru, vaevalt et mootor teistpidi ringi käib, aga võib-olla on difri suur hammasratas teiselpool vedavat h-ratast.
Tänan, Tift, selgitamast. Kindlasti on ka üks põhjus mis mulle selle kahe kasti juures meeldib, see, et ma ei tea suurt midagi reversi ehitusest. Samas sinu piltide järgi tundub seal kahe kasti jaoks piisavalt ruumi olema kui kasutada väiksemat mootorit ja revers ära jätta. Aga mõtlema pani see jutt mind küll. Olen heast nõust kergesti mõjutatav
. See 53-e kast on mul lihtsalt olemas ja rahakott ei ole mul just puuga seljas
.
Küsiks ka natuke hüdraulika kohta. Kindlasti on ka sulle tulnud pähe mõte , et panna jõuvõtu võll hüdromootoriga vedama, kui reaalne see sinumeelest on ja kas näiteks 53kalluri kasti küljes olev pump selle ära toidaks. Ülejäänud süsteemid tuleks muidugi eraldi pumbaga.
Sa ei ole minumeelest kuskil maininud oma pumba tootlikust ja survet ( või on see kahe silma vahele jäänud) ja marki. Ehk annad nõu kuskohast sellise saaksin ja kas selline pump ka eraldi pukaga mootorihmalt tööle hakkaks? Siis oleks rihmavahetusega lihtsam ehk ja üldpikkus ka lühem.
Ma ei ole just autoasjanduses eriti tark aga tehnilist taipu arvan endal piisavalt olema ja loodan, et saan lihtsat jutust aru ka
. Öeldakse muidugi küll, et iga kingsepp jäägu oma liistude juurde aga see on lai mõiste, olengi kingsepp ja minu viimane nikerdis mille ma oma töökotta tegin on selline :
http://s1105.beta.photobucket.com/user/m...%20machine
Tänan, Tift, selgitamast. Kindlasti on ka üks põhjus mis mulle selle kahe kasti juures meeldib, see, et ma ei tea suurt midagi reversi ehitusest. Samas sinu piltide järgi tundub seal kahe kasti jaoks piisavalt ruumi olema kui kasutada väiksemat mootorit ja revers ära jätta. Aga mõtlema pani see jutt mind küll. Olen heast nõust kergesti mõjutatav


Küsiks ka natuke hüdraulika kohta. Kindlasti on ka sulle tulnud pähe mõte , et panna jõuvõtu võll hüdromootoriga vedama, kui reaalne see sinumeelest on ja kas näiteks 53kalluri kasti küljes olev pump selle ära toidaks. Ülejäänud süsteemid tuleks muidugi eraldi pumbaga.
Sa ei ole minumeelest kuskil maininud oma pumba tootlikust ja survet ( või on see kahe silma vahele jäänud) ja marki. Ehk annad nõu kuskohast sellise saaksin ja kas selline pump ka eraldi pukaga mootorihmalt tööle hakkaks? Siis oleks rihmavahetusega lihtsam ehk ja üldpikkus ka lühem.
Ma ei ole just autoasjanduses eriti tark aga tehnilist taipu arvan endal piisavalt olema ja loodan, et saan lihtsat jutust aru ka

http://s1105.beta.photobucket.com/user/m...%20machine
