25-02-2013, 15:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2013, 15:59 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(25-02-2013, 15:37 PM)maitus Kirjutas: Hehh,.....võta sa nüüd siis kinni, et kumb variant parem on, kas valdyl või v6sal .
...
Lp v6sa, kas olen õigesti aru saanud, et pumba Nš-32 number tähendab siis seda, et ühe pöördega lükatakse edasi 32grammi õli ?
...
Ärge käige mu jälgedes - ma olen isegi eksinud...
Number Vene pumbas näitab ühe pöördega pumbatava vedeliku kogust kuupsentimeetreis lubataval töörõhul. Siit tuleb hakata arvutama, palju see konkreetsete pöörete puhul liitreid teeb.
Arvutamisest ei pääse niikuinii.
Hammasrataspumpade puhul tuleb meeles pidada, et vaid erikonstruktsiooniga tükid taluvad külgjõudu - ajam tuleb koosatada nii, et pumba võllile kantaks üle vaid pöördemomenti.
Ning hammasrataspump mootorina on väga nigel. Aksiaalkolbmootor aga kallis...
Odavam on mehh. ülekanne.
Mis puudutab PMtraktorite JSV ajamit, siis enamasti on need väntvõllilt (russi korral küll sidurikorvilt) läbi õõnesvõllide otse lülituseni. Lääne tehnikal sõltub konkreetsest lahendusest, kuid ka seal viiakse JSV pöörlemine läbi KK otse lülituskohani. Seal võib olla võimalus valida mitu kiirust ja sünkroon/asünkroonajami vahel. Aga ei pruugi ka...
Tegelikult tuleks plaanitava traktori teema eraldi teha