26-02-2013, 16:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2013, 17:20 PM ja muutjaks oli maitus.)
Tõenoliselt tuleb mul jalad tagumiku alt välja võtta ja mõni hüdraulika spetsialist üles otsida. Muidu ma ei suuda uskuda, et see Nš-32 pump, mis muidu 8 tonnise liivakoorma koos rauast veokastiga külili keerab, mingit kartulivagu lahti ei jõua kraapida .
v6sa, kas ei ole ikka nii, et eelkõige määrab kõige kitsam koht vedeliku kiiruse. Minumeelest olid see (vist) sina, kes ühes oma postituses seletasid ju ilusti, et kui mootori töömaht on väiksem kui pumbal, siis on tegu kiiredava pumbaga ja kui suurem, siis aeglustavaga, et nii on võimalik reguleerida mootori pöördeid . Rõhumuutused süsteemis saavad ka minu arusaamist toimuda ainult mootori töökoormuse muutudes.
Selge muidugi, et kuskiltmaalt tuleb ka piir ette.
Õliradika võin ju panna vabalt ka oma põkale et õli jahutada, see ju küll mingi kust ei ole .
Ahjaa, siis pean ju tünnitäie õli sisse valama, järelikult ei saa õliradikat panna
v6sa, kas ei ole ikka nii, et eelkõige määrab kõige kitsam koht vedeliku kiiruse. Minumeelest olid see (vist) sina, kes ühes oma postituses seletasid ju ilusti, et kui mootori töömaht on väiksem kui pumbal, siis on tegu kiiredava pumbaga ja kui suurem, siis aeglustavaga, et nii on võimalik reguleerida mootori pöördeid . Rõhumuutused süsteemis saavad ka minu arusaamist toimuda ainult mootori töökoormuse muutudes.
Selge muidugi, et kuskiltmaalt tuleb ka piir ette.
Õliradika võin ju panna vabalt ka oma põkale et õli jahutada, see ju küll mingi kust ei ole .
Ahjaa, siis pean ju tünnitäie õli sisse valama, järelikult ei saa õliradikat panna