26-02-2013, 21:39 PM
Selles see asi praegu ongi, et pole konkreetset korraldus ja juhtorganit, nagu lätis, kelle juhtimisel, loal kõik asi toimub.
Meil on nii et kellegil tuleb pähe, et homme on võru linna sünnipäev ja kutsume need klounid siia rahvale nalja tegema, siis ei huvita kedagi need reeglid või midagi, peaasi et rahvas saab nalja !
Ja jama ongi selles et seda ju aktsepteeritakse ja minnaksegi kohale.
Selliste ürituste jaoks pole mingeid forsseeritud mootoreid vajagi, võtad kuur seina äärest peeglite, seisu hargi ja tilla-lulla kellaga sääreka, paned miilitsa kostüümi selga ja kõigil on lõbus.
Mina isiklikult ja minu tiimi kaaslased käime ikka võidu sõitmas ja igasugused matkad ja kestvussõidud absoluutselt ei huvita.
See on ju loogiline ja 100% õige et standardil peaks olema lubatud normaalne õhufilter mis oma töö ka ära teeb ja mootorit hoib, ning isegi mingi muu süüde, kui mahub kaane alla, milleks sellest originaalsüütest hammastega kinni hoida, just selle originaal süüte pärast jäävadki osad tulemata sest ei saa seda tööle normaalselt.
NB ! Ega Lätlased lollid ei ole, et teeksid endale kahjulikke otsuseud selles osas, ma olen kindel et paremaks teevad nende muudatustega.
Kindlasti peaks olema muidugi fikseeritud kubatuur, ma pakun välja et see võiks olla kuni standard 38mm, 40mm ja 47mm suurtel korvidel. 40mm penile pakun selle pärast, et hiina mootori open ongi juba praegu ju 40, millega isegi sõidan.
Meil on nii et kellegil tuleb pähe, et homme on võru linna sünnipäev ja kutsume need klounid siia rahvale nalja tegema, siis ei huvita kedagi need reeglid või midagi, peaasi et rahvas saab nalja !
Ja jama ongi selles et seda ju aktsepteeritakse ja minnaksegi kohale.
Selliste ürituste jaoks pole mingeid forsseeritud mootoreid vajagi, võtad kuur seina äärest peeglite, seisu hargi ja tilla-lulla kellaga sääreka, paned miilitsa kostüümi selga ja kõigil on lõbus.
Mina isiklikult ja minu tiimi kaaslased käime ikka võidu sõitmas ja igasugused matkad ja kestvussõidud absoluutselt ei huvita.
See on ju loogiline ja 100% õige et standardil peaks olema lubatud normaalne õhufilter mis oma töö ka ära teeb ja mootorit hoib, ning isegi mingi muu süüde, kui mahub kaane alla, milleks sellest originaalsüütest hammastega kinni hoida, just selle originaal süüte pärast jäävadki osad tulemata sest ei saa seda tööle normaalselt.
NB ! Ega Lätlased lollid ei ole, et teeksid endale kahjulikke otsuseud selles osas, ma olen kindel et paremaks teevad nende muudatustega.
Kindlasti peaks olema muidugi fikseeritud kubatuur, ma pakun välja et see võiks olla kuni standard 38mm, 40mm ja 47mm suurtel korvidel. 40mm penile pakun selle pärast, et hiina mootori open ongi juba praegu ju 40, millega isegi sõidan.