27-02-2013, 12:49 PM
(27-02-2013, 12:42 PM)v126 Kirjutas: Kõik oleneb sellest millise koormusega see pump töötama peab, mingi 50-60 baari juures peab ehk isegi vastu aga ma kahtlen selles, et sellest jõuvõtuvõllile jätkub. Tammeonul on selles osas täiesti õigus, et hammasrataspumbaga pole siin midagi teha. Ma ise olen mässanud Nš-100 tüüpi pumpadega metsatõstuki juures ja neid vedeleb terve virn, parim pidas pool aastat vastu, viletsam 20 min. Nagu õli kuumaks läks oli surve ja tootlikus kadunud. Peale kolbpumba külge aretamist oli rahu majas, pumpab ka kuuma õliga.
Varemviidatud tabelis on kenasti kirjas, palju seda võimsust tuleb. Kuna energia jäävuse seadus töötab paratamatult, siis sama palju me kätte teisest otsast enam ei saa...
Mina püstitaks praegu küsimuse teistpidi: kas ei oleks otstarbekam tehagi hüdrostaatilist traktorit? Loobuda kogu mehh. osast, paigaldades mootori külge statsionaarselt korraliku(d) hüdropumba(d)? Ning organiseerides õlile ka viisaka jahutuse? Sest JSV on oma olemuselt vaid üks viis viia pöörlemine ühelt seadmelt üle teisele... Sama saab teha nii vedeliku, gaasi kui elektriga.
Niikuinii saab see traktor keerutama sobitatud seadmeid, enamust ilmselt lühiajaliselt. Seega oleks HRmootori kasutamine konkreetse täituri juures ehk õigustatudki... Pumbaks korralik aksiaalkolb ja sõidumootoriks samasugune, regulaator vahele.
Jääks kogu jõuülekande sobitamine ära. Tõsi, nüüd tuleb sobitada hüdraulikat ja vooluhulki...
Lihtsalt mõte...