27-02-2013, 20:41 PM
[quote='oldmoped' pid='304936' dateline='1361975639']
Miks peab asja üldse nii keeruliseks ajama?
a) standardklass
Tohib kasutada kõiki ajaloo jooksul toodetud D-sarja mootoriga kergmopeede ja abimootoriga jalgrattaid. Masin peab olema komplektne ja tohib kasutada vaid ühe konkreetse mudeli komponente (st. masina mark ja mudel peab peale vaadates olema konkreetselt ja üheselt tuvastatav). Lubatud on peeglite, ketikaitsme, tugijala ja tulede eemaldus, ülekandesuhte muutmine ning mootori asendus teise d-seeria versiooni mootoriga. Juhtraud ja rehvid vabad. Väljaspoolt näha olev tuuning on keelatud.
b) frankenstein
Tohib kasutada kõiki ajaloo jooksul toodetud nõukogude kergmopeedide, abimootoriga jalgrataste ja mopeedide komponentidest ehitatud masinaid, kuhu on paigaldatud D-seeria mootor. Raami tugevdamine ning igasuguste mittekandvate komponentide mahalõikamine on lubatud
Ketikaitsmed, porilauad, tuled, peeglid ja vändaülekanne ei ole kohustuslikud. Juhtraud, rehvid, sadul, sisse- ja väljalase ning süütsüsteem vabad. Muu väljaspoolt näha olev tuuning on keelatud.
Mõlemas klassis peavad masinal olema töökorras esi ja tagapidur, raamikonstruktsioonides ei tohi olla ohtlike vigastusi ja sõidukil teisi võistlejaid ohustada võivaid teravaid nurki või väljaulatuvaid detaile.
Jahumine mingitest kolvikäikudest, silindri läbimõõtudest ja leegitorupikkustest, ei toida.
[/quote pole ju praegu keeruline raam vaba ju täiesti,standardil. neile kes kangesti tahtsid ,et oleks sääreka raami kasutatud ,leiutati originaal klass kus siis enamus sündides küljes olnud asjad,mis otseselt sõitmist ei sega,olid kohustuslikud. sinna aga ei saanud nõutavat viite meest kokku,praegu varjusurmas see klass.
keeruliseks muutub asi ,kui tahad minna sõitma igale poole, siis peab ikka omama üsna mitu erinevat pilli, sisuliselt seesama standart,kuid nüanssidega.
aga tahaks et mootori nõuded kah vähe normaalsemad oleks,kuna rajad pole just tihti asfalteeritud, mõned meenutavad lausa tallinna tänavaid.
paljud ju tõesti ei tee endale ise mootorit ja see käsitöö pole tegelikul väga odav, nii et on mida hoida. nii et õhupuhasti võiks olla see ,mis tal nimes kirjas, võiks hoida liiva väljaspool mootorit.
pole harv, et maadeldakse süüteprobleemidega,mis täiesti mõistetav probleem,kui vaadata kaasajal saadaolevaid süütekomponente. kui veel hinda ka vaadata tuleb masendus peale, hinna-kvaliteedi suhe umbes sama kui tänapäeva teeehituses. elektron süüde oleks ühekordne investeering,mis annaks kõvasti töökindlust.
Miks peab asja üldse nii keeruliseks ajama?
a) standardklass
Tohib kasutada kõiki ajaloo jooksul toodetud D-sarja mootoriga kergmopeede ja abimootoriga jalgrattaid. Masin peab olema komplektne ja tohib kasutada vaid ühe konkreetse mudeli komponente (st. masina mark ja mudel peab peale vaadates olema konkreetselt ja üheselt tuvastatav). Lubatud on peeglite, ketikaitsme, tugijala ja tulede eemaldus, ülekandesuhte muutmine ning mootori asendus teise d-seeria versiooni mootoriga. Juhtraud ja rehvid vabad. Väljaspoolt näha olev tuuning on keelatud.
b) frankenstein
Tohib kasutada kõiki ajaloo jooksul toodetud nõukogude kergmopeedide, abimootoriga jalgrataste ja mopeedide komponentidest ehitatud masinaid, kuhu on paigaldatud D-seeria mootor. Raami tugevdamine ning igasuguste mittekandvate komponentide mahalõikamine on lubatud
Ketikaitsmed, porilauad, tuled, peeglid ja vändaülekanne ei ole kohustuslikud. Juhtraud, rehvid, sadul, sisse- ja väljalase ning süütsüsteem vabad. Muu väljaspoolt näha olev tuuning on keelatud.
Mõlemas klassis peavad masinal olema töökorras esi ja tagapidur, raamikonstruktsioonides ei tohi olla ohtlike vigastusi ja sõidukil teisi võistlejaid ohustada võivaid teravaid nurki või väljaulatuvaid detaile.
Jahumine mingitest kolvikäikudest, silindri läbimõõtudest ja leegitorupikkustest, ei toida.
[/quote pole ju praegu keeruline raam vaba ju täiesti,standardil. neile kes kangesti tahtsid ,et oleks sääreka raami kasutatud ,leiutati originaal klass kus siis enamus sündides küljes olnud asjad,mis otseselt sõitmist ei sega,olid kohustuslikud. sinna aga ei saanud nõutavat viite meest kokku,praegu varjusurmas see klass.
keeruliseks muutub asi ,kui tahad minna sõitma igale poole, siis peab ikka omama üsna mitu erinevat pilli, sisuliselt seesama standart,kuid nüanssidega.
aga tahaks et mootori nõuded kah vähe normaalsemad oleks,kuna rajad pole just tihti asfalteeritud, mõned meenutavad lausa tallinna tänavaid.
paljud ju tõesti ei tee endale ise mootorit ja see käsitöö pole tegelikul väga odav, nii et on mida hoida. nii et õhupuhasti võiks olla see ,mis tal nimes kirjas, võiks hoida liiva väljaspool mootorit.
pole harv, et maadeldakse süüteprobleemidega,mis täiesti mõistetav probleem,kui vaadata kaasajal saadaolevaid süütekomponente. kui veel hinda ka vaadata tuleb masendus peale, hinna-kvaliteedi suhe umbes sama kui tänapäeva teeehituses. elektron süüde oleks ühekordne investeering,mis annaks kõvasti töökindlust.