28-02-2013, 20:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2013, 20:32 PM ja muutjaks oli tammetonu.)
Pumpadest veel nii palju,et hammasrataspump ei ole mitte maapõhja taotud.Näiteks arvestades hinna-kvaliteedi suhet sobib vene hammasrataspump suurepäraselt puulõhkumismasina valmistamiseks.Mis puutub Flindi pumpadesse,siis loogiliselt võttes, arvestades seda,kui vähe tegelikult Eestimaal üldse praegu tegeldakse masinaehitusega,ei saagi mingit tagasisidet olla.Siin on ainus võimalus riski peale minek.
Õli kuumenemisest veelkord.Õli kuumeneb ka ideaalses süsteemis,kuid eriti siis,kui pump on kulunud või viletsa kvaliteediga.Kui nüüd tööorganiks on hüdrosilinder(briketipress vm.),siis seal toimub silindri enda suure pinna tõttu jahtumine,lisaks ei voola korras mansetist õli mööda(silindrit ja kolbi on omavahel tehniliselt oluliselt lihtsam tihendada kui hüdromootori või pumba tööorganeid),mistõttu kolvi tõukamine kuumutab õli minimaalselt.Teine asi on siis,kui tööorganiks on hüdromootor,mille enda pind on väike,samas kuumeneb õli teistkordselt läbides hüdromootori sisu.Nüüd peaks see asi siis ka irooniasõpradele selge olema.
Õli kuumenemisest veelkord.Õli kuumeneb ka ideaalses süsteemis,kuid eriti siis,kui pump on kulunud või viletsa kvaliteediga.Kui nüüd tööorganiks on hüdrosilinder(briketipress vm.),siis seal toimub silindri enda suure pinna tõttu jahtumine,lisaks ei voola korras mansetist õli mööda(silindrit ja kolbi on omavahel tehniliselt oluliselt lihtsam tihendada kui hüdromootori või pumba tööorganeid),mistõttu kolvi tõukamine kuumutab õli minimaalselt.Teine asi on siis,kui tööorganiks on hüdromootor,mille enda pind on väike,samas kuumeneb õli teistkordselt läbides hüdromootori sisu.Nüüd peaks see asi siis ka irooniasõpradele selge olema.