01-03-2013, 16:20 PM
Vot kahjuks ma ei tea, kus see päevatulede automaatlülitus asub. Kui teaksin, oleks ma selle esimese asjana minema löönud. Aga ei viitsi mina mööda neid prantslase juhtmeid reisida seal katete all. Hetkeseisuga masin siiani töötab, küll aga ootavad jälle vahetust rattalaagrid ja piduriklotsid, mida sel masinal läheb nagu leiba.
Jumal tänatud, et ma ise sellega ei sõida, aga seoses sellega, et juht on mu vanamees, pean ma seda raudsuksut pidevalt remontima. Kütust võtab vähe ja eriti lärmakas ta ka ei ole, aga siin ka selle auto plussid lõppevad. Intensiivses kasutuses kipub hirmsasti lagunema...
90Deville - imestan, et sul on jätkunud närvi ketrata edasi pool milli sõitnud prantslasega
Mina olen konkreetsel 406-l küll igasugu sõlmi pidanud lappima, pole harvad päevad, kus isa helistab, et istub autoga jälle tee ääres ja lähen korjan ta veoki kasti ja toon ära. Viimatine suurema töö näide - käigukast vedas autot neutraalasendis kaasa. Lammarist tuli vale kast ja lõin käega, otsustasin olemasoleva ära lappida. Nagu ma kohe arvasin, oligi viga selles, et kolmanda käigu sünkronisaator oli irdunud oma pesast ja vedaski autot edasi. Lahendus imelihtne - kolmanda ja neljanda käigu sünkronisaatorid viskasin kõrge kaarega eemale ja lappisin kogu selle kaadervärgi uuesti kokku. Kolmandat ja neljandat käiku lülid nüüd vahegaasiga, nagu vanastigi. Aga liigub. Kavatsus samuti see masin lõpuni ajada, hetkel tiksub ees 360000. Aga kaua kannatust veel jätkub, ei tea... Elektroonikakonflikte ma küll ei talu, mehaaniliste muredega saab veel hakkama.
Jumal tänatud, et ma ise sellega ei sõida, aga seoses sellega, et juht on mu vanamees, pean ma seda raudsuksut pidevalt remontima. Kütust võtab vähe ja eriti lärmakas ta ka ei ole, aga siin ka selle auto plussid lõppevad. Intensiivses kasutuses kipub hirmsasti lagunema...
90Deville - imestan, et sul on jätkunud närvi ketrata edasi pool milli sõitnud prantslasega
