02-03-2013, 17:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2013, 18:15 PM ja muutjaks oli Maccaroni.)
(02-03-2013, 14:59 PM)krossifänn Kirjutas: ... pilt 84ndast.Kas diapositiivilt või värvifoto? Iga endast ja tsiklist lugupidav tegelane tuunis tollal oma pilli uuemaks ja ilusamaks.
Praegune projekt - SUPER ! Neid nn.tehaseoriginaaliks taastatud pille on palju aga just see omapära annab asjale vürtsi.Meenub 1988 a.kui kursavennad ostsid poest tutikad 638-d.Kohe läks ümbertegemiseksSumpad ikka kõrgemale ja kondel koos väikse tuuleklaasiga ette.Vot siis mindi alles tänavale. Kõik ei pea alati tehasekonditsioonis olema.
Tänud

Ega jah väike tuuning ei tee kunagi paha. Eriti kui on võimalik kasutada tänapäevaseid kogemusi ja vahendeid. Mis mulle Jawa juures meeldib ongi see pidev ehitamine ning "osavate käte ring" - katsetada ja putitada oma käe järgi paremaks ning selles suhtes oli ka mu vana pill omas ajas piisavalt advanced - silindrid ja kolvid olid pisut viili saanud, kanalid poleeritud ehk minek oli tal Jawa kohta ikka kibe. Pole kindel, kui usaldusväärne see mehaaniline tahokas on, kuid tühikäigul näitas kätte 8300 RPM ning mis peamine - seljataha jäi reeglina hõljuma meeldiv kastorkaving. Nii hakkab olema ka uue rattaga - kastorka- ja isopropanoolikanistrid on juba valmis varutud

Eilne skoor projekti kallal oli eelõlituseks õlide doseerimine vändaruumi ning peade kinnipingutamine. Täna nokitsesin juhtmete kallal. Ootan endiselt Tsehhist oma pakki, milles peaks leiduma VAPE elektronsüüde, uued sumpsid ning muud head-paremat.
================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)