02-03-2013, 19:03 PM
Kui juba arutlemiseks läks, siis toon välja veel ühe hiljutise veal vanamehe 406-l 2.0 HDI-ga. Jäi jälle päris tee äärde ja pidin veoki seljas ära tooma. Nimelt autol kadus igasugune jõud, üle 30 km/h ei läinud, tossas nagu põrguline (must suits). Lõpuks suri päris ära ja enam ei käivitunud. Garaažis tegin kindlaks, et EGR-i klapp oli surnud (see on siis see emissiooninormide täitmiseks mõeldud klapp, mis osa heitgaasidest uuesti sisselaskekollektorisse suunab). Nimelt suunas ta sisselaskesse ilmselgelt liiga palju heitgaase. Ma ei hakanud asja keeruliseks ajama ja lõikasin plekikääridega vaskplekitahvlist ühe tüki ning toppisin vahele, ehk nii-öelda panin pimeda ette
Ja pärast seda käib mootor jälle nagu Antsu viiul. Muid probleeme selle auto mootori juures pole mina lahendama pidanud, ehk ses osas on masin hästi vastu pidanud.
Ja pärast seda käib mootor jälle nagu Antsu viiul. Muid probleeme selle auto mootori juures pole mina lahendama pidanud, ehk ses osas on masin hästi vastu pidanud.
