05-03-2013, 14:01 PM
(05-03-2013, 13:32 PM)Envir Kirjutas: Kiretu märkuse "sai puhtaks ja värvi alla" sisse mahub ikka ropp töö kõigest sellest rõvedast slürbist puhastamise näol. Kõva tunnustus!
Samas kuidas sa kõiki neid asju puhastad praegu külmakraadidega - praegu ju survekaga õues uhada ei saa?
Mootor on soojas garaažis. Enamus pesu on pintsel ja lahusti nii, et vahepeal lendavad tähekesed ümber peakolu. Kui juba ööbikuid kuulma hakkan, tuleb paus teha Lahusti võtab kõvasti paremini ja kiiremini kui diisel. Kulunud on lahustit oma 30-40 liitrit ja kastitäis traatharju drelli otsa. Suuremad pinnad saab rellaka ja traatharjaga lasta aga ülejäänud on enamjaolt drell ja traathari.
Aga jah, ma pakun, et kui 8 tundi päevas julmalt minna anda, peaks kuuga ära tegema. Minul on kulunud 3 kuud õhtuti tegemist. Ja läheb veel veits.
Mutrite ja poltide puhastamiseks, lõikasin tulekustutile augu sisse ning keevitasin kaane peale. Sinna viskasin siis kõik need pisikesed, musttuhat jubinat, lahustit juurde ja treipinki ringi käima. Üks mootoririhm läks ka sinna sisse, et segaks paremini.
Alguses kartsin, et seal sees võib säde tekkida, siis oleks nalja saanud aga ei miskit. Järgmine kord kasutan selle jaoks diislit siiski.
Aga mutikad said puhtaks ja säravad nigu kulda. Nüüd saab mootori kasvõi valgetes kinnastes kokku lapata.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!