06-03-2013, 04:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2013, 04:47 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Silindrite survet pole möötnud, küttekulu oli maanteel 30, metsas pole möötnud kuna pole ka mötet.
Pole mootoril klapipilusidki kontrollinud, töötab kenasti, kuigi südamerahulduseks tahaks üle kontrollida.
Leidsin aku laadimisele lihtsa lahenduse. Kuna masinaid on rohkem kui 1, siis tuleb aegajalt ju nende akusid turgutada, kipuvad köik ununema sest tüütu on neid maha keerata ja laadima viia. 66-l on see veel köige tüütum, sest pikki otsi ma temaga ei söida, seega aku vajab kindlasti aastas korra laadimist. Mahavötmiseks on vaja kabiin ülesse tösta, akukate eemaldada ja siis ennast nikastades aku minema vedada. Eriti vöimatu on akut maha saada, kui masin on "peadpidi" kuuri all ja kabiini töstmine mittevöimalik ning aku nii tühi et käima ei saa. Näiteks nii:
Seepärast plaanin installeerida aku laadimiseks statsionaarse juhtme laadimispistikuga. Et lihtsalt viin akulaadija masina juurda ja ühendan pistikuga.
Sellise:
Sellisele laadijale:
Pole mootoril klapipilusidki kontrollinud, töötab kenasti, kuigi südamerahulduseks tahaks üle kontrollida.
Leidsin aku laadimisele lihtsa lahenduse. Kuna masinaid on rohkem kui 1, siis tuleb aegajalt ju nende akusid turgutada, kipuvad köik ununema sest tüütu on neid maha keerata ja laadima viia. 66-l on see veel köige tüütum, sest pikki otsi ma temaga ei söida, seega aku vajab kindlasti aastas korra laadimist. Mahavötmiseks on vaja kabiin ülesse tösta, akukate eemaldada ja siis ennast nikastades aku minema vedada. Eriti vöimatu on akut maha saada, kui masin on "peadpidi" kuuri all ja kabiini töstmine mittevöimalik ning aku nii tühi et käima ei saa. Näiteks nii:
Seepärast plaanin installeerida aku laadimiseks statsionaarse juhtme laadimispistikuga. Et lihtsalt viin akulaadija masina juurda ja ühendan pistikuga.
Sellise:
Sellisele laadijale:
Arrogance diminishes wisdom !