18-01-2004, 18:15 PM
Nii, eile sai siis enamus rajast maha märgitud, kogu trassi pikkus tuleb umbes 320 kilomeetrit Paigas on 14 KP\'d, mis tuleb üles leida ja sealt vastus küsimusele saada. Ehk tuli idee võistlus teha ristsõnalahendusena. Iga puuduv täht hakkab andma miinuspunkte, lisaks veel siis AKP\'desse hilinemised, mida tahaks kas 2 või 3 rajale teha. Eilse ilmastikuga oleks rajast 70% puhas jää ja lumi teedel, 20% poolpuhtad jäised maanteed ja 10% puhtad maanteed. Kui ilm sellisena ka 07.02 püsib, teeme kolm jäärada ehk LK\'d, kus siis saab ikka täiega udjada. Raja tegemise käigus avastasime ühe põneva jääraja, kus siis natuke Wranglerigagi sõitsime. Sinna saab teha ikka päris pika lisakatse LK\'d tuleks siis hommikusoojenduseks, lõunasöögi makku raputamiseks ja eelmänguks õhtusele pidutsemisele. Aga LK\'de olemasolu hakkab sõltuma vaid ja ainult jääst ning ilmast
Võiduajamise esimene pool ehk Tallinn-Haapsalu tuleb tihedamate KP\'dega ja teed ise palju kitsamad. Orienteerumist rohkem ja eksimisvõimalust kah rohkem. Kuna nii inimesed kui autod võivad hakata väsima, siis teine pool Haapsalu-Pärnu on veidi lihtsam ja tänu geograafilisele omapärale(Matsalu laht ja olematu teedevõrk) mitmete pikkade maantelõikudega. Oma osa ka selles, et ajahätta ei jääks ja ajagraafikut liiga \"tuugaks\" ei ajaks. Hetke teede libedusaste on 60\'ga sõitmiseks paras, palju teid on mõnusalt kurvilised ja mõistlikult ohtlikud Ühes paremkurvis suutsin ise ka otse põllule sõita ja seda 4WD autoga ... kuigi ega ameerika originaal M+S mingi pidamisega küll ei hiilga Naelrehvidega pole hullu midagi.
Lõuna- ja õhtusöögi koht ning ööbimine on kokku lepitud, \"hulle\" oodatakse! Hetkeseis selline, et Haapsalus tehakse Stoori restos suur praad, mis 60 ühikut maksab, need siis ootavad söömist. Igatahes meil kahekesi jätkus selelst praest Pärnuni ja tagasi Tallinasse kah veel. Õhtusöök tuleb rikkalik, hetke pakkumine on 85 raha ja selle eest mitu käiku. Viimane AKP on Reldoris, ma seal ootan ja võtan kaardid ära. Siis soovijad võtavad endale toad(väga, väga korralik asutus, ausõna!) ja lähevad sinna 500 m. kaugusel asuvasse Perona Bowlingusse, kus antakse kõiksepealt süüa ja siis hakkame tulemusi hääletama ja autasustama. Enne on muidugi mul selge, kas üldse on vaja hääletada, sest kui keegi ikka omajagu parem on, pole miskit teha(aga see eeldab korralikku sõitmist ja ka ajaloolisi teadmisi). Pääle seda vabakava, kes tahab, veeretab mune, kes tahab, joob kooma ja kes tahab, läheb linnapeale lantima(ja Pärnus on, keda lantida!!!). Reldoris kah hoiatatud, et rahvas väga ülemeelik ja selle vastu pole seal keegi. Igati soe vastuvõtt oli meie ideedele.
Seega, seltsimehed, viimane võimalus varsti ennast üldse regada või sõprade autodesse sokutada. 40 autot on piir, ja selle täitumisel saavad lisaks kirja vaid ja ainult kahe vanatehnikaklubi(Unic ja Unic-Moto) liikmed pädevate autodega sõitma tulles.
Võiduajamise esimene pool ehk Tallinn-Haapsalu tuleb tihedamate KP\'dega ja teed ise palju kitsamad. Orienteerumist rohkem ja eksimisvõimalust kah rohkem. Kuna nii inimesed kui autod võivad hakata väsima, siis teine pool Haapsalu-Pärnu on veidi lihtsam ja tänu geograafilisele omapärale(Matsalu laht ja olematu teedevõrk) mitmete pikkade maantelõikudega. Oma osa ka selles, et ajahätta ei jääks ja ajagraafikut liiga \"tuugaks\" ei ajaks. Hetke teede libedusaste on 60\'ga sõitmiseks paras, palju teid on mõnusalt kurvilised ja mõistlikult ohtlikud Ühes paremkurvis suutsin ise ka otse põllule sõita ja seda 4WD autoga ... kuigi ega ameerika originaal M+S mingi pidamisega küll ei hiilga Naelrehvidega pole hullu midagi.
Lõuna- ja õhtusöögi koht ning ööbimine on kokku lepitud, \"hulle\" oodatakse! Hetkeseis selline, et Haapsalus tehakse Stoori restos suur praad, mis 60 ühikut maksab, need siis ootavad söömist. Igatahes meil kahekesi jätkus selelst praest Pärnuni ja tagasi Tallinasse kah veel. Õhtusöök tuleb rikkalik, hetke pakkumine on 85 raha ja selle eest mitu käiku. Viimane AKP on Reldoris, ma seal ootan ja võtan kaardid ära. Siis soovijad võtavad endale toad(väga, väga korralik asutus, ausõna!) ja lähevad sinna 500 m. kaugusel asuvasse Perona Bowlingusse, kus antakse kõiksepealt süüa ja siis hakkame tulemusi hääletama ja autasustama. Enne on muidugi mul selge, kas üldse on vaja hääletada, sest kui keegi ikka omajagu parem on, pole miskit teha(aga see eeldab korralikku sõitmist ja ka ajaloolisi teadmisi). Pääle seda vabakava, kes tahab, veeretab mune, kes tahab, joob kooma ja kes tahab, läheb linnapeale lantima(ja Pärnus on, keda lantida!!!). Reldoris kah hoiatatud, et rahvas väga ülemeelik ja selle vastu pole seal keegi. Igati soe vastuvõtt oli meie ideedele.
Seega, seltsimehed, viimane võimalus varsti ennast üldse regada või sõprade autodesse sokutada. 40 autot on piir, ja selle täitumisel saavad lisaks kirja vaid ja ainult kahe vanatehnikaklubi(Unic ja Unic-Moto) liikmed pädevate autodega sõitma tulles.