06-03-2013, 19:00 PM
(06-03-2013, 18:13 PM)Laurts Kirjutas: bussid sõitsid tolmaval kruusateel alati viimane luuk vastutuult lahti, selle tulemusel siis tekkis salongis kerge ülerõhk ja ei pressinud niipalju tolmu sisse.
Miks ma seda nii hästi mäletan - juhtus ju et kruusatee hakkas ka lumevaesel talvel tolmama
Talvise tolmu vastu oligi ainuke lahendus see bussi tagumikule ehitatud kolu kasvõi ZILi kapotist. Nimelt köeti bussi suure radika õhuga ja see sai tagumisest nurgast õhu aga seal oli alati kõige tolmusem, sest nii esi- kui tagaratta keerutatud tolm sisenesid sealt. Läbinud radika puhuti tolm koos sooja õhuga salongi. Paljud ehitasid õhuvõtu katusele ja said tolmust vabaks. Suvel puhuti radika läbinud õhk bussi alla. LAZil muud salongi kütet polnud, hiljem vist midagi oli. Ja õhuvõtt läks ka suurte akendega LAZidel akende kõrgusele. Ometi allatuuleküljelt neelas ta sealtki tolmu.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.