08-03-2013, 00:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2013, 00:27 AM ja muutjaks oli unimüts.)
(07-03-2013, 23:52 PM)2715 Kirjutas:(07-03-2013, 19:56 PM)meli666 Kirjutas: siis tuleb vist poest uus esisilla keskmine korpus ka vaadata, millel see koht on olemas.
Suht tihti on vaja ka kaugemale sõita ja kui üheksandaga äkki see kronstein silla küljest eraldub, siis eriti lõbus see olema ilmselt ei saa.
Kusjuures selle korpuse vahetamisel peab käised ka uue tüübi omad ostma ja difri korpus pidi ka erinema.
Mehed mis te jaurate. kas keegi üldse on seda detaili vahetanud.
Tegu on tegelt suht kerge. Vaja on sellist keskmist prussi millel on see "klots" juba küljes mille külge silindri kinnituspukk külge läheb. - see mis siin ka piltidel näidatud.
Umbes 10-20 protsenti masinatest omavad seda pukki esisilla prussi küljes. (mõtlen siniseid majandi russe ka) Lihtsalt omal ajal ei puuritud sinna auke sisse.
http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2011/1...3htxjq.jpg
http://www.soov.ee/jarvamaa/MTZ_82_ja_me...151740.htm
pilt ka asjast. Vanatüübi esisild koos selle silindri kinnituspuki "jalaga".
Seega jalgratast pole vaja leiutada vaja vaid teine keskmine pruss otsida.
(08-03-2013, 00:11 AM)meli666 Kirjutas:(07-03-2013, 23:52 PM)2715 Kirjutas: Kusjuures selle korpuse vahetamisel peab käised ka uue tüübi omad ostma ja difri korpus pidi ka erinema.
Kui nii, siis tuleb ikka midagi leiutada. Huvitav kuidas ülevaatusemehed sellesse hüdrorooli suhtuvad, ega see ometigi läbimisel takistuseks ei saa?
Kui Ksf Necrol võimalus pilte teha, siis need oodatud.
Külgülekanded jäävad samad ja difri korpus on ka sama. Kõik jääb sama vaid kesmine pruss teine. Kõik muud poldid saab 1:1 ringi tõsta.
Ülevaatus vennad ei tee selgeks kas on tehase oma või mitte. Export masinatel see pandi tehasest külge.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.