11-03-2013, 21:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2013, 21:57 PM ja muutjaks oli vootele.)
Idee liigendraamile:
Kaks tagasilda, näiteks uaz omad. Kaks poolraami, neist esimese peal juhiiste, tagumise peal veokast. Mootor esiveolise sõiduauto diisel koos käimariga. Veovõllide asemel tuleks kaks kardaani, millest üks läheks esisilla ja teine (läbi kardaanliigendi raami pöördumise kohast) tagasilla difri külge. Käimari korpuses olev differ muutuks sel viisil keskdifriks.
Sel viisil saab mootori panna esimese raami ühele küljele ning juhiistme selle kõrvale. Vajadusel saab "keskdiferentsiaali" kokku keevitada.
Kaks tagasilda, näiteks uaz omad. Kaks poolraami, neist esimese peal juhiiste, tagumise peal veokast. Mootor esiveolise sõiduauto diisel koos käimariga. Veovõllide asemel tuleks kaks kardaani, millest üks läheks esisilla ja teine (läbi kardaanliigendi raami pöördumise kohast) tagasilla difri külge. Käimari korpuses olev differ muutuks sel viisil keskdifriks.
Sel viisil saab mootori panna esimese raami ühele küljele ning juhiistme selle kõrvale. Vajadusel saab "keskdiferentsiaali" kokku keevitada.