12-03-2013, 22:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2013, 22:54 PM ja muutjaks oli maitus.)
Tänan v6sa agronoomialoengu eest ..
. Tegelikult ka, ma olen ju maale ärakaranud linnamees ja üsna loll selliste asjade suhtes. Aga eks kõik on õpitav kui on olemas HUVI.
Selle h-mootori suuruse osas ei jää mul vist muud üle kui usaldada oma intuitsiooni ja seda ma ka tegin. Mõlesin, et kui ei taha kasutada väga suurt radiaatorit ja õlipaaki ja vältida seal sees purskkaevu teket, siis on 45-se mahuga mootor piisav. Saatsin Hiinasse ka hinnapäringu sellise mootori kohta:
http://www.alibaba.com/product-gs/712983...2FM80.html
Eks ma vaatan muidugi Tifti soovitusel ka koskede vahel ringi sest ega see hiinaasi ka uuest peast just poolmuidu kätte ei tuleks. Mingi sisetunne ütleb aga mulle, et see hiinakas ei pruugi sugugi halb asi olla. Minu Hiinast ostetud võtmekoopiamasin töötab igatahes laitmatult juba 2.5 aastat. Ja ilmselge on see, et praegu Hiinas toodetud aksiaal-kolbmootor on kindlasti kordades töökindlam kui vene 50 a tagasi toodetud Nš. Ja kui arvestada veel minu töömahtusid, siis kestab see tõenäoliselt minu üle. Parem variant oleks muidugi kohapealt poolmuidu vanarauahinnaga saada- tahtmine on taevariik..
.
Kevadeks seda masinat kohe kindlasti valmis ei saa- sügiseks on aga unistustes küll plaan lõpetada. Eks kõik oleneb ka rahakotist. Odavate juppide otsimine võtab ilmatu aja ja energia ja polegi selge kas on odavam tellide uus hiinakas või mööda vabariigi koskede vahet bensuraha kulutada. Aga ootan hinna ära kõigepealt. Kui on kirves....ja kardan, et ka on, siis ei osta muidugi. Tegelikult olen ka saja euroga kasutatud h-mootoreid meie kuulutustest leidnud, aga no võta kinni mille sealt saad omale.
Kas see teema nüüd sama muhe tuleb kui Tifti "Berta", ei oska öelda, aga miks ta samas ei peaks tulema kui Tift mulle oma tarkused privaatvestluses ette kirjutab ja ma need siia copy-n
. Nii, et tänud kaasautorile- ei taha ma täit kuulsust endale ühti ja eks igal ühel siin on mingi kasulik näpunäide ja teadmine mida ära saab kasutada ..
. Uudne asi on muidugi hüdrauliline jvv ja tundub, et see on kõigile siinsetele foorumlastele uus teema.
Mootoriks tõotab tulla volvo sissepritsega bensukas. vist oli 1.8 l. Pidi töötama nagu kellavärk, aga kere ja puksid pidid nii läbi olema, et ei tasu parandada enam. Terve auto saan kahesajaga. Eks sealt saab siis ka rooli, istme ja mõned kellad ka. Võib-olla õnnestub kereplekkidest ka mingeid mootorikatte detaile välja lõigata. Ehk ka pedaalid lähevad loosi ja eks näis mis veel.Ülejäänud rauakola saab ehk koskedes ka väärtulikuma raua vastu välja vahetada. Võtta oleks vast ka üks 124-se Mercu diisel, aga mulle imponeerib rohkem ära kastuada esiveolise diferensiaali nagu Tifti Bertal ja leidsin veel ühe sellise:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEWebvUGdDg
Sellel riistal küll puudub hüdro aga mulle meeldib disain ja kui sinna peale veel mootorikate aretada, siis võib päris kena olla. Samuti on näha, et kui ära jätta pikk käigukast, siis peaks sinna vehele lahdasti mahtuma reversikast ja 66 aeglustiga vahekast. Siis ei peaks jõupuudust olema.
Selle 66-e vahekasti kohta veel selline küsimus. Seal on kohakuti selle kohaga kukohast läheb ette esimene kardaan, teiselpool vahekasti kaan. Kas on võimalik see kaan maha võtta ja sinna hoopis panna see kardaaniots mis ettepoole läheb ja esimene sama kaanega kinini panna ? Kui see on teostatav, siis saaks Marta veel ühe jvv-i , mis töötaks sünkroonis ratastega ja seda oleks kartulikülviku jaoks hea ära kasutada.
See hüdraulikaga jändamine tekitab hulgaliselt kiusatusi..- juba tahaks ka igsugu presse ja puulõhkujaid ka ehitama hakata...
!!!
. Tegelikult ka, ma olen ju maale ärakaranud linnamees ja üsna loll selliste asjade suhtes. Aga eks kõik on õpitav kui on olemas HUVI.Selle h-mootori suuruse osas ei jää mul vist muud üle kui usaldada oma intuitsiooni ja seda ma ka tegin. Mõlesin, et kui ei taha kasutada väga suurt radiaatorit ja õlipaaki ja vältida seal sees purskkaevu teket, siis on 45-se mahuga mootor piisav. Saatsin Hiinasse ka hinnapäringu sellise mootori kohta:
http://www.alibaba.com/product-gs/712983...2FM80.html
Eks ma vaatan muidugi Tifti soovitusel ka koskede vahel ringi sest ega see hiinaasi ka uuest peast just poolmuidu kätte ei tuleks. Mingi sisetunne ütleb aga mulle, et see hiinakas ei pruugi sugugi halb asi olla. Minu Hiinast ostetud võtmekoopiamasin töötab igatahes laitmatult juba 2.5 aastat. Ja ilmselge on see, et praegu Hiinas toodetud aksiaal-kolbmootor on kindlasti kordades töökindlam kui vene 50 a tagasi toodetud Nš. Ja kui arvestada veel minu töömahtusid, siis kestab see tõenäoliselt minu üle. Parem variant oleks muidugi kohapealt poolmuidu vanarauahinnaga saada- tahtmine on taevariik..
.Kevadeks seda masinat kohe kindlasti valmis ei saa- sügiseks on aga unistustes küll plaan lõpetada. Eks kõik oleneb ka rahakotist. Odavate juppide otsimine võtab ilmatu aja ja energia ja polegi selge kas on odavam tellide uus hiinakas või mööda vabariigi koskede vahet bensuraha kulutada. Aga ootan hinna ära kõigepealt. Kui on kirves....ja kardan, et ka on, siis ei osta muidugi. Tegelikult olen ka saja euroga kasutatud h-mootoreid meie kuulutustest leidnud, aga no võta kinni mille sealt saad omale.
Kas see teema nüüd sama muhe tuleb kui Tifti "Berta", ei oska öelda, aga miks ta samas ei peaks tulema kui Tift mulle oma tarkused privaatvestluses ette kirjutab ja ma need siia copy-n
. Nii, et tänud kaasautorile- ei taha ma täit kuulsust endale ühti ja eks igal ühel siin on mingi kasulik näpunäide ja teadmine mida ära saab kasutada ..
. Uudne asi on muidugi hüdrauliline jvv ja tundub, et see on kõigile siinsetele foorumlastele uus teema.Mootoriks tõotab tulla volvo sissepritsega bensukas. vist oli 1.8 l. Pidi töötama nagu kellavärk, aga kere ja puksid pidid nii läbi olema, et ei tasu parandada enam. Terve auto saan kahesajaga. Eks sealt saab siis ka rooli, istme ja mõned kellad ka. Võib-olla õnnestub kereplekkidest ka mingeid mootorikatte detaile välja lõigata. Ehk ka pedaalid lähevad loosi ja eks näis mis veel.Ülejäänud rauakola saab ehk koskedes ka väärtulikuma raua vastu välja vahetada. Võtta oleks vast ka üks 124-se Mercu diisel, aga mulle imponeerib rohkem ära kastuada esiveolise diferensiaali nagu Tifti Bertal ja leidsin veel ühe sellise:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEWebvUGdDg
Sellel riistal küll puudub hüdro aga mulle meeldib disain ja kui sinna peale veel mootorikate aretada, siis võib päris kena olla. Samuti on näha, et kui ära jätta pikk käigukast, siis peaks sinna vehele lahdasti mahtuma reversikast ja 66 aeglustiga vahekast. Siis ei peaks jõupuudust olema.
Selle 66-e vahekasti kohta veel selline küsimus. Seal on kohakuti selle kohaga kukohast läheb ette esimene kardaan, teiselpool vahekasti kaan. Kas on võimalik see kaan maha võtta ja sinna hoopis panna see kardaaniots mis ettepoole läheb ja esimene sama kaanega kinini panna ? Kui see on teostatav, siis saaks Marta veel ühe jvv-i , mis töötaks sünkroonis ratastega ja seda oleks kartulikülviku jaoks hea ära kasutada.
See hüdraulikaga jändamine tekitab hulgaliselt kiusatusi..- juba tahaks ka igsugu presse ja puulõhkujaid ka ehitama hakata...
!!!
