15-03-2013, 12:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2013, 12:18 PM ja muutjaks oli Tift.)
(15-03-2013, 11:57 AM)metsakohin Kirjutas: Lolli pole midagi, võimalik, et ole ise sama lollTegelikult mina ei looda vaidlusi vaid loodan, et saame üheskoos targemaks
Mootoril võiks valida, mitte madalad pöörded vaid pöörded natuke alla kõige magusamat väänet (vanasti öeldi pöördemoment).
Hobujõu korral tuleb raskus ülesse tõsta, mitte edasi vedada. Seega oma osa on siin gravitatsioonil. Loodan samuti ägedaid vaidlusi.
leides enam-vähem klappiva skeemi või suhted, mis oleks abiks hüdrauliliste skeemide koostamisel, kui räägime hüdraulilisest transmissioonist.
Mõtlen, et vahest oleks abiks, kui me võtaks midagi konkreetset aluseks. Näiteks võiks olla masina tagasild, millele avaldub koormus ütleme 1000 kg.
Kui palju tööd oleks tarvis teha, et seda liigutada 1 m kaugusele?
Valem räägib, et 1 hp=75 kg (gravitatsioon) x kaugus (1m) Kas võtame siis 1000/75 x 1 m = saame 13,3 hj ? Ja korrutame selle 0,735 = saame ~9,8 kW
Et siis 1 t koormust tagasillale saab liigutada 9,8 kW ehk 14 hj. Kas meil midagi olulist kahe silma vahele ei jää, mis seda tulemust oluliselt mõjutada võiks? Peame silmas siis sirget mööda liikumist.
Peaülekanne peaks seda siis muutma oluliselt väiksemaks, VAZ-i tagasild siis näiteks ca 4 korda. `14hj : 4 = 3,5 hj ehk 2,57 kW ? Kas tõesti?